کد خبر : 1728825 | 12 دی 1399 ساعت 12:22 | 18.2K بازدید | 1 دیدگاه

سنگربان آرژانتینی همبازی جهانبخش می‌شود

باشگاه برایتون به دنبال جذب سرخیو رومرو دروازه بان مغضوب منچستریونایتد است و رومرو به احتمال زیاد به علیرضا جهانبخش همبازی خواهد شد.

سنگربان آرژانتینی همبازی جهانبخش می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های انگلیسی می گویند باشگاه برایتون به دنبال جذب سرخیو رومرو دروازه بان منچستریونایتد است. دیلی میل می گوید برایتون به مت رایان سنگربان فعلی این تیم اعلام کرده که آزاد است و می تواند این تیم را ترک کند.

 

1558680

 

مت رایان از ماه دسامبر و بعد از تساوی برایتون مقابل فولام توسط گراهام پاتر به سنگربان ذخیره تبدیل شده و جای خود را به رابرت سانچس داده بود. حالا هم که مدیریت باشگاه به او اعلام کرده می تواند به دنبال تیمی جدید بگردد.

 

اما گزارشها حاکی از این است که برایتون قصد ندارد با رابرت سانچس به عنوان سنگربان اول ادامه بدهد و به عنوان جانشین مت رایان، سرخیو رومرو دروازه بان آرژانتینی منچستریونایتد را هدف گرفته که در این تیم با بی‌مهری مواجه شده است.

 

1558679

برایتون به دنبال جانشین کردن رومرو به جای سانچس است که در حال حاضر درون دروازه برایتون می ایستد

 

رومرو از شروع فصل جاری تا امروز حتی در فهرست بازیکنان یونایتد که پیش از بازی‌ها توسط اوله گنار سولسشر اعلام می شود جایی نداشته است. او در این فصل جایش را به عنوان دروازه بان دوم یونایتد به دین هندرسون داده.

 

 

 

دیدگاه‌ها