کد خبر : 1728827 | 12 دی 1399 ساعت 12:40 | 27.4K بازدید | 0 دیدگاه

پشیمانی یونایتد از نخریدن گرلیش؛ او ژانویه می‌آید؟

منچستریونایتد که تابستان گذشته نتوانست جک گرلیش را به خدمت بگیرد همچنان خواهان خرید کاپیتان استون ویلا است.

پشیمانی یونایتد از نخریدن گرلیش؛ او ژانویه می‌آید؟

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در تابستان گذشته به دنبال خرید جک گرلیش ستاره استون ویلا بود اما وقتی با پیشنهاد فروش 65میلیون پوندی ویلا مواجه شد کنار کشید تا این انتقال به سرانجام نرسد.

 

1558686

 

 یونایتد حالا در ماه ژانویه بار دیگر به جذب گرلیش علاقه دارد اما این بار استون ویلا قیمت او را بالاتر هم برده و خواهان دریافت 100 میلیون پوند در ازای فروش کاپیتان خود است. چرا که گرلیش در این فصل بسیار درخشان ظاهر شده و مدیریت باشگاه گمان می کند ارزش او به مراتب بالاتر رفته است.

 

جالب اینجا است که گرلیش امروز جمعه در اولدترافورد با بازوبند کاپیتانی استون ویلا مقابل یونایتد خواهد ایستاد اما اگر اد وودوارد و دیگر مدیران یونایتد با پرداخت 100 میلیون پوند به استون ویلا موافقت کنند ممکن است به زودی شاهد حضور او در این ورزشگاه با پیراهن سرخ رنگ یونایتد باشیم.

 

1558688

 

گفته می شود یکی از علتهای اصلی عدم موافقت یونایتد با خرید 65 میلیون پوندی گرلیش در تابستان این بود که شیاطین سرخ کمی قبل برای خرید فان دبیک 40 میلیون پوند پرداخته بودند و دیگر توان مالی چنین خریدی را نداشتند. گرلیش که در تابستان به دوستانش گفته بود در حال عزیمت به منچستریونایتد است ناگهان با شنیدن خبر منصرف شدن شیاطین سرخ پای میز نشست و قرارداد پنج ساله جدیدی با ویلا امضا کرد.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها