کد خبر : 1728837 | 12 دی 1399 ساعت 13:26 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

فابینیو: کاری می‌کنم نبود فن‌دایک احساس نشود

فابینیو ستاره لیورپول می گوید برای پر کردن جالی خالی ویرژیل فن‌دایک و کمک به عبور لیورپول از بحران مرکز خط دفاعی بیشتر تلاش خواهد کرد.

فابینیو: کاری می‌کنم نبود فن‌دایک احساس نشود

به گزارش "ورزش سه"، فابینیو ستاره برزیلی لیورپول از سوی یورگن کلوپ برای پر کردن جای خالی ویرژیل فن دایک مصدوم و دیگر مصدومین خط دفاعی لیورپول و کمک به عبور این تیم از بحران در مرکز خط دفاعی مورد استفاده قرار می گیرند. فابینیو حالا می گوید بازی در این پست برایش کاملا جدید نیست و مطمئن است که می تواند در این پست هم موفق بوده و به باشگاهش کمک کند.

 

1558702

 

لیورپول که ستاره اصلی خط دفاعی اش فن دایک را در دربی شهر لیورپول مقابل اورتون از دست داده و به دلیل مصدومیت شدید او از ناحیه رباط صلیبی به این زودی منتظر بازگشتش نیست دو جانشین او یعنی جو گومز و جوئل ماتیپ را هم از دست داد. به همین دلیل بود که کلوپ تصمیم گرفت از فابینیو به عنوان مدافع وسط استفاده کند.

 

فابینیو در گفتگو با وبسایت رسمی لیورپول در این باره گفت:" من در اولین فصل فوتبالی ام در پست دفاع وسط بازی کردم و فصل گذشته هم با اینکه دقیقا یادم نیست در کدام بازی‌ها ولی مطمئنم که چند بازی هم در فصل گذشته در این پست بازی کردم. سرمربی ما من را برای این پست آماده کرده بود و برای همین وقتی گفت حالا وقتش است که در این پست بازی کنم برایم غافلگیرکننده نبود".

 

ستاره برزیلی لیورپول در ادامه گفت:" کلوپ سعی کرده به من کمک کند و دانش و راهنمایی‌هایش برای بازی عالی در این پست به من واقعا کمک کرده. من مطمئنم با این جزئیات کوچک موفق خواهم شد. کلوپ زیاد در این باره با من صحبت نمی کند چون می خواهد اعتماد به نفس لازم را بدهد تا به این نتیجه برسم که می توانم در این پست هم موفق باشم".

 

 

دیدگاه‌ها