کد خبر : 1728854 | 12 دی 1399 ساعت 14:54 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

مهمانی جنجالی کار دست نیمار می دهد؟

ممکن است مهمانی جنجالی نیمار که در برزیل برگزار کرده برایش دردسرساز شود.

مهمانی جنجالی کار دست نیمار می دهد؟

به گزارش "ورزش سه"، برزیل یکی از کشورهایی محسوب می‌شود که طی ماه های اخیر به شدت با ویروس کرونا درگیر بوده است. بیش از 190 هزار نفر در این کشور جان خود را به دلیل ابتلا به کرونا از دست داده اند و هنوز هم شرایطش با بهبود قابل توجهی مواجه نشده است.
 

 

1557608

 

 

اما فوق ستاره برزیلی پاری سن ژرمن که بارها به خاطر مسائل مختلف حاشیه ساز شده بود حالا به نظر می‌رسد که در روز های کریسمس یک مهمانی بزرگ ترتیب داده است. نیمار در عمارت شخصی خود در کشور برزیل یک مهمانی بزرگ برگزار کرده که گفته می شود پنج شبانه روز به طول انجامیده است.

 

با این حال بعد از اعتراضات به ستاره برزیلی شرکت برگزار کننده این مهمانی حضور 500 نفر در مراسم را تکذیب و اعلام کرد که 150 نفر به آن دعوت شده‌اند و تمام پروتکل های بهداشتی نیز رعایت خواهد شد.

 

 

1553433

 

 

در همین ارتباط به نظر می رسد که برگزاری این مهمانی برای نیمار دردسرساز شده است. برخی از رسانه‌های برزیلی گزارش داده اند که دادستانی این کشور به شکل مستقیم نامه ای برای نیمار ارسال کرده و از او خواسته است که به خاطر برگزار کردن این مهمانی در دادگاه حاضر شود و توضیحات خود را ارائه دهد؛ موضوعی که حتی ممکن است در نهایت به محکوم شدن نیمار نیز بینجامد.

دیدگاه‌ها