کد خبر : 1728886 | 12 دی 1399 ساعت 18:37 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

علیاری: صبر کنید تا سبک سایپا با صادقی جا بیفتد

بازیکن سایپا مدعی است که کادرفنی این تیم قادر خواهند بود در ادامه مسابقات با هماهنگی بیشتر سبک خود را به لیگ دیکته کنند.

علیاری: صبر کنید تا سبک سایپا با صادقی جا بیفتد

به گزارش "ورزش سه"، سایپا مقابل صنعت نفت آبادان به نتیجه تساوی در خانه رضایت داد و در دقایق پایانی با دریافت گل از برد محروم ماند. مجید علیاری بازیکن سایپا درباره نمایش این هفته تیمش مقابل شاگردان پورموسوی می‌گوید: بازی خوبی بود و کل بازی را در اختیار داشتیم و فکر می‌کنم تمرکزمان در دقایق پایانی کم شد و برای همین برد را از دست دادیم.

 

او درباره کسب هفتمین تساوی متوالی سایپا در ۹ هفته گذشته اینطور گفت: سبکی که تیم ما بازی می‌کند نیاز به زمان و هماهنگی بیشتر دارد که خیلی بهتر از این ها جا بیفتد. به نظرم ما به هدفی که می‌خواهیم می‌رسیم فقط باید کمی صبور باشید. ما با امید به آینده حرکت می‌ کنیم و  امیدوارم نتیجه بگیریم.

 

علیاری درباره بازی این هفته تیمش مقابل شهرخودرو  می‌گوید: شهرخودرو تیم خوبی است و امیدوارم با تدابیری  که کادرفنی در نظر گرفته بتوانیم حداکثر امتیاز را بگیریم. امیدوارم که بتوانم جواب اعتماد آقای صادقی را با گل زدن بدهم. او واقعا اعتماد عجیب و جالب توجهی به جوانان دارد و امیدوارم به زودی جواب این اطمینان را بگیرد و ما نیز از این موضوع اعتمادبنفس و حس خوبی گرفته‌ایم.

دیدگاه‌ها