کد خبر : 1728951 | 13 دی 1399 ساعت 10:43 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

در سفرهای استانی می‌خواهیم سهم دوومیدانی را بگیرم

صیامی: همه امکانات برای ملی‌پوشان فراهم است

رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: همه امکانات برای ملی پوشان فراهم است و آنها برای تمرین و اردو مشکلی ندارند.

صیامی: همه امکانات برای ملی‌پوشان فراهم است

به گزارش "ورزش سه"، هاشم صیامی در گفت‌وگو با فارس، در مورد شکستگی پایش اظهار داشت: در طی سفرهای استانی که داشتم یک لحظه پایم پیچ خورد و دچار آسیب شد. پس از معاینه پزشکان گفتند مو برداشته است و باید گچ گرفته شود. فعلا با این شرایط به کار ادامه می‌دهیم.

 

* همه شرایط برای ورزشکاران فراهم است

وی در مورد گلایه هادی سپهرزاد مربی ملی پوشان دوومیدانی برای بی توجهی‌ها و عدم گرفتن برنامه‌ها گفت: کل برنامه‌ها مشخص است. ما با خود بهنام شیری که با سپهرزاد کار می‌کند صحبت کردیم و گفتیم هرجای ایران دوست دارند تمرین کنند و ما شرایط را فراهم می‌کنیم که آنها تهران را انتخاب کردند. در حال حاضر هم یک آپارتمان مجهز برای آنها گرفته شده و از لحاظ تغذیه و حقوق هم مشکلی ندارند.

 

 

* سپهرزاد حدود 8 میلیون ماهانه حقوق می‌گیرد

رئیس فدراسیون دوومیدانی ادامه داد: شرکت پلیمر خلیج فارس که اسپانسر فدراسیون است 6 میلیون تومان به سپهرزاد حقوق می‌دهد و 2 میلیون تومان هم خود ما پرداخت می‌کنیم که همگی به نام فدراسیون است. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که ورزشکاران و مربیان ما مشکلی نداشته باشند و دیدارهایی هم با مسئولان استانی انجام می‌دهیم برای کمک به آنها است.

 

* سفرهای استانی برای دیده شدن دوومیدانی است

صیامی عنوان کرد: در همین دیدار اخیر با استاندار خراسان شمالی قرار شد 100 میلیون تومان برای طرح استعدادیابی هزینه کنند و فرماندار بوشهر نیز قول همکاری و حمایت داد. ما می‌خواهیم با این سفرها همه کشور در دوومیدانی سهم داشته باشند و این رشته دیده و حقش گرفته شود. هدف ما این است که دوومیدانی تنها به تهران خلاصه نشود.

وی در پایان گفت: در حال حاضر اردوهای ما در تهران و کیش در حال برگزاری است و همه افرادی که شانس کسب سهمیه دارند با مربیان خود تمرین می‌کنند. قرار است احسان حدادی هم اردوی یک ماهه‌ای را در کیش داشته باشد و تفتیان هم فعلا در تهران مشغول تمرین است.

 

دیدگاه‌ها