کد خبر : 1728967 | 13 دی 1399 ساعت 11:35 | 24K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: مانعی برای پیوستن دیالو به منچستر نیست

اوله گنار سولسشر از پیوستن دیالو به منچستر یونایتد خبر داد و گفت برنامه‌ نقل و انتقالاتی شیاطین سرخ محدود خواهد بود.

سولسشر: مانعی برای پیوستن دیالو به منچستر نیست

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی شیاطین سرخ اعلام کرد که مانعی بر سر راه رسیدن جوان ساحل‌عاجی به تئاتر رویاها نمی‌بیند. منچستر یونایتد آماده است تا با رسیدن بازیکن خارق‌العاده‌ آتالانتا، آماد دیالو، خود را تقویت کند، اما بنا به گفته‌ سرمربی‌شان، آنها قصد ندارند در پنجره‌ نقل و انتقالات ژانویه فعالیت زیادی داشته باشد.

 

1558817


شیاطین سرخ خرید دیالوی 18 ساله را از باشگاه ایتالیایی در تابستان، با مبلغی که می‌تواند به 37 میلیون پوند (48 میلیون دلار) برسد تایید کردند. این وینگر جوان تا زمان گرفتن مجوز حضور در اولدترافورد در آتالانتا می‌ماند.


پس از برد 2-1 برابر استون‌ویلا، که باعث شد این باشگاه با لیورپول صدرنشین هم امتیاز شود، سولسشر پیوستن قریب‌الوقوع دیالو به منچستر یونایتد را تایید کرد. مربی نروژی اشاره کرد که نقل و انتقال دیگری در این پنجره برای آنها به وقوع نخواهد پیوست. 


سولسشر گفت: "در مورد آماد همه‌ کاغذبازی‌ها انجام شده است. مانعی نمی‌بینم. امیدوارم هرچه زودتر او را در جمع خودمان ببینیم، چون در مورد او خیلی هیجان‌زده‌ایم. البته برای پیشرفت به زمان نیاز دارد. بجز این مورد، به بازیکن دیگری در این ژانویه فکر نمی‌کنم."

 

1555497


دیالو، وینگر راست، در این فصل فقط 35 دقیقه در همه‌ رقابت‌ها برای آتالانتا بازی کرده است، چرا که باشگاه ایتالیایی ترجیح می‌داد فرصت را به بازیکنی بدهد که قرار است در باشگاه بماند. این نوجوان احتمالا ابتدا باید در تیم زیر 23 سال منچستر بازی کند تا بتواند خود را با بازی در انگلستان وفق دهد و راه خود را به تیم اصلی منچستر یونایتد، که اکنون اوضاع بسیار خوبی دارد، باز کند.


پس از باخت به آرسنال در اوایل نوامبر، منچستر یونایتد در ده بازی گذشته‌ خود در لیگ برتر شکست نخورده است. هشت برد و تنها دو تساوی برابر منچستر سیتی و لسترسیتی به دست آورده است. 


سولسشر در مورد روند شکست‌ناپذیری منچستر یونایتد گفت: "البته که خیلی از این روند خوشحالیم. نشان دادیم که در این یک سال چقدر پیشرفت کرده‌ایم. در ابتدای سال گذشته به آرسنال در خانه‌ حریف باختیم. به شدت پیشرفت کردیم و هر روز بهتر و قدرتمندتر می‌شویم. بازیکنان در سن و سال خوبی هستند. در حال یادگیری‌ و تشنه‌ی یادگیری‌اند، که مسئله‌ی مهمی است. هر روز با میل و اشتیاق فراوان تمرین می‌کنند تا در روز مسابقه بهترین باشند. کاملا متمرکزند."

 

دیدگاه‌ها