کد خبر : 1728988 | 13 دی 1399 ساعت 13:27 | 29.4K بازدید | 0 دیدگاه

آرسن ونگر: اگر به من نیاز داشته باشند برمی‌گردم

آرسن ونگر، سرمربی سابق توپچی‌های لندن معتقد است که میکل آرتتا باید در سمت سرمربیگری آرسنال باقی بماند و اگر باشگاه به او نیاز داشته باشد، حاضر است برگردد.

آرسن ونگر: اگر به من نیاز داشته باشند برمی‌گردم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال ونگر بازگشتی پرشکوه به تیم سابق خود را برای نجات فصل ناامیدکننده‌ آنان رد نخواهد کرد. ولی معتقد است میکل آرتتا باید به کار خود ادامه دهد.  آرسنال با سکانداری مرد اسپانیایی، بدترین شروع خود را در تاریخ لیگ برتر به ثبت رسانده است و پس از انجام 16 مسابقه، با 20 امتیاز در رتبه 13 جدول قرار دارد. 

 

1532770

 


دو پیروزی اخیر برابر چلسی و برایتون توانست کمی از فشارها روی آرتتا بکاهد، ولی اکنون ونگر به شکل شگفت‌آوری ادعا می‌کند که اگر باشگاه شمال لندنی به او احتیاج داشته باشد، باز خواهد گشت. 

 


ونگر این هفته در گفتگو با پادکست Men In Blazers گفت: "اگر به من احتیاج باشد، کمکشان می‌کنم، ولی نه، از آنها انتظاری ندارم."

 


ونگر در می 2018، پس از یک دوره شکوهمند 22 ساله، به شکل بحث‌برانگیزی از آرسنال جدا شد. در اواخر حضورش در آرسنال بخش بزرگی از ورزشگاه امارات علیه او شدند و مجبورش کردند تا زمان مربیگری‌اش در آرسنال را زودتر از موعد مقرر به اتمام برساند. ونگر، علی‌رغم اینکه همیشه بودجه‌ کمتری نسبت به رقبایش داشت، توانست آرسنال را به طور پی‌در‌پی به لیگ قهرمانان اروپا برساند. اکنون مرد فرانسوی 71 ساله می‌گوید که زمان می‌تواند درمان‌گر باشد. 

 


ونگر اضافه می‌کند: "انتظاری ندارم. زمان درمانگر خوبی است." او از زمان جدایی از آرسنال هرگز به آنجا بازنگشته است. در عین حال سمت جدید خود در فیفا با عنوان رئیس توسعه‌ی جهانی فوتبال را به عهده گرفته است.

 

1532768

 


ونگر عنوان کرد که تا به حال پیشنهادهای زیادی را برای برگشتن به سرمربیگری رد کرده است، از جمله دو پیشنهاد از باشگاه غرب لندنی فولهام. همچنین در رسانه‌های فرانسوی نقل شده است که آرسن ونگر پیشنهاد بارسلونا را پس از اخراج کیکه ستین نپذیرفته است. ونگر در ماه اکتبر در گفتگو با تاک اسپورت اذعان کرد که آرتتا خوش‌شانس است که با وجود نداشتن تجربه‌ی سرمربیگری، چنین شغل مهمی را بدست آورده است. همچنین گفت که توپچی‌ها از لحاظ مالی در شرایط خوبی برای قهرمان شدن در لیگ هستند. 

 


ونگر گفت: "او خیلی خوش‌شانس است که انقدر زود به این موقعیت رسیده است، آن هم در سمتی که باید ده سال برای رسیدن به آن کار کنید. ولی از آنجایی که برای باشگاه بازی کرده بود و بازیکن خوبی هم بود، این فرصت به او داده شد. برایش بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. من باشگاه را در موقعیتی ترک کردم که کسانی که به جای من می‌آیند بتوانند کار بهتری انجام دهند. اکنون باشگاه از نظر مالی در موقعیتی قرار دارد که می‌تواند قهرمان لیگ شود. میکل پرشور است و انگیزه فراوانی دارد. متمرکز است و می‌خواهد پیروز شود. همه چیز را در تیم می‌توانید مشاهده کنید. او روی بازیکنان تاثیرگذار است."

 

 

دیدگاه‌ها