کد خبر : 1728989 | 13 دی 1399 ساعت 13:26 | 22.7K بازدید | 1 دیدگاه

ستاره لسترسیتی به لیگ عربستان می رود؟

مهاجم الجزایری لسترسیتی با نزدیک شدن به 6 ماه پایانی قراردادش با لسترسیتی، در آستانه حضور در لیگ عربستان قرار دارد.

ستاره لسترسیتی به لیگ عربستان می رود؟

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد دوران حضور ناموفق و ناامید کننده اسلام سلیمانی مهاجم 32 ساله و الجزایری در لسترسیتی به پایان رسیده باشد و مدیران این تیم درصدد هستند تا هرطور شده او را در نقل و انتقالات ژانویه به یک تیم واگذار کنند.


برخی گزارش های مطبوعاتی در عربستان حاکی از آن است که اسلام سلیمانی بازیکن الجزایری تیم لستر سیتی، در دوره نقل و انتقالات زمستانی کنونی به انتقال به لیگ حرفه ای عربستان نزدیک است و این گزارش ها سلیمانی را به تعدادی از باشگاه های برتر لیگ عربستان نزدیک کرده است که به دنبال تقویت تیم خود هستند و انتظار می رود طی چند روز آینده مقصد این ستاره الجزایری مشخص شود.


به گزارش روزنامه انگلیسی "گاردین" ، لسترسیتی اصرار دارد با توجه به میزان مصدومیت های فراوان مهاجم الجزایری خود، از شر اسلام سلیمانی رهایی پیدا کند و این بازیکن را قرض داده و یا به فروش برساند.
این روزنامه در ادامه نوشته است براندون راجرز سرمربی لستر با ایده انعقاد قراردادهای جدید در دوره نقل و انتقالات زمستانی مخالف است اما می خواهد به هر طریقی از شر دو بازیکن تیم خود یعنی اسلام سلیمانی و دمارای گری خلاص شود.


سلیمانی یکی از بدترین فصل های دوران ورزشی خود را تجربه می کند. او علی رغم اینکه فصل گذشته به صورت قرضی در موناکو بازی کرد و عملکرد قابل توجهی داشت و در 18 بازی 9 گل برای این تیم در لیگ فرانسه به ثمر رساند و 7 پاس گل داد، اما بازهم در خارج از برنامه های براندون راجرز قرار دارد.


مهاجم پیشکسوت الجزایری در این فصل تنها یک مسابقه در لیگ برتر و به مدت تنها 19 دقیقه در ترکیب لسترسیتی به بازی رفته است و موفق نشده است برای تیمش تأثیرگذار باشد. روزنامه الریاضیه عربستان نیز در همین رابطه اعلام کرد که سلیمانی مورد توجه باشگاه الشباب عربستان قرار گرفته است.


اما الشباب تنها تیم خواهان این بازیکن نیست. سلیمانی از تیم های لیون و سن آتین فرانسه و وست برومویچ انگلیس و حتی نیز سالرنیتانا در سری بی ایتالیا پیشنهاد دارد و باید دید بالاخره این بازیکن راهی چه تیمی خواهد شد.


قابل ذکر است که سلیمانی در تابستان 2016 از اسپورتینگ لیسبون به لستر نقل مکان کرد و سپس به چندین باشگاه از جمله موناکو، نیوکاسل و فنرباغچه ترکیه قرض داده شد.

 

دیدگاه‌ها