کد خبر : 1728992 | 13 دی 1399 ساعت 13:42 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش یاران امید ابراهیمی برای تصاحب رده دوم

یاران امید ابراهیمی در تیم الاهلی قطر در دیداری حساس در هفته دوازدهم لیگ ستارگان قطر، به مصاف الوکره می روند.

تلاش یاران امید ابراهیمی برای تصاحب رده دوم

به گزارش "ورزش سه"، هفته دوازدهم لیگ ستارگان قطر امروز با برگزاری 3 دیدار آغاز می شود که در یکی از این مسابقات الاهلی با امید ابراهیمی به مصاف الوکره خواهد رفت. دیداری که در استادیوم سعود بن عبدالرحمن و به میزبانی الوکره برگزار خواهد شد.

 

با توجه به وضعیت دو تیم در جدول رده بندی، انتظار می رود یک دیدار حساس و نفس گیر میان دو تیم شکل بگیرد. الاهلی در صورت پیروزی می تواند با تیم رده دوم جدول هم امتیاز شود و الوکره نیز برای بازگشت به جمع تیم های مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا به 3 امتیاز این بازی نیاز مبرمی دارد.

 

یاران امید ابراهیمی که در رده سوم جدول قرار داشتند، با شکست سنگین 4 بر یک برابر علی کریمی و القطر، هفته بعد از آن نیز متحمل یک شکست شدند تا جایگاه خود را از دست بدهند ولی حالا پس از 2 باخت متوالی به دنبال کسب پیروزی هستند.
دیدار رفت دو تیم با برتری دو بر یک الاهلی به پایان رسید. در آن مسابقه الوکره ابتدا پیش افتاد اما امید ابراهیمی گل تساوی را وارد دروازه حریف کرد و سپس نبیل الزهر آقای گل فعلی لیگ ستارگان، گل پیروزی بخش را برای الاهلی به ثمر رساند.

 

هر دو تیم در 4 بازی اخیر خود صاحب یک پیروزی شده اند و در 3 بازی نیز متحمل شکست شده اند و اکنون سعی دارند تا به روند ناکامی های خود پایان بخشند و باید دید چقدر در این راه موفق خواهند بود.

دیدگاه‌ها