کد خبر : 1729014 | 13 دی 1399 ساعت 15:50 | 35.6K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش تند تاتنهام به تصویر جنجالی 3 بازیکن

سه بازیکن آرژانتینی و اسپانیایی تاتنهام که قوانین قرنطینه را نقض کرده و در یک میهمانی شرکت کرده بودند، باید منتظر جریمه باشگاه باشند.

واکنش تند تاتنهام به تصویر جنجالی 3 بازیکن

به گزارش "ورزش سه"، در یکی دو روز گذشته عکس هایی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که نشان می دهد سه بازیکن تاتنهام با وجود اعلام قرنطینه در شهر لندن در یک میهمانی کریسمس شرکت کرده اند.

جیوانی لوسلسو، اریک لاملا و سرخیو رگیلون همراه با مانوئل لانسینی بازیکن آرژانتینی وستهام در یک میهمانی کریسمس حضور پیدا کردند و انتشار این تصویر خشم مسئولان تاتنهام را به دنبال داشت.

 

 

1558890

 

 

سخنگوی باشگاه تاتنهام در واکنش به نقض مقررات این سه بازیکن گفت:« ما عمیقا متاسفیم و این حرکت را محکوم می کنیم. این تصویر نشان می دهد که چند بازیکن ما همراه با خانواده در یک میهمانی کریسمس حاضر هستند در حالی که همه در چنین روزهایی برای سلامتی و به دور ماندن از بیماری کووید19 به فداکاری نیاز داریم. قوانین واضح هستند و استثنایی وجود ندارد. ما همیشه به بازیکنان مان یادآوری کرده ایم که با رعایت پروتکل ها، مسئولیت پذیری خود را نشان دهند و الگو باشند. این قضیه در داخل باشگاه رسیدگی خواهد شد.»

 

 

1558896

 

 

اریک لاملا در بازی امروز برابر لیدز جایی در فهرست تاتنهام ندارد. لوسلسو مصدوم است و سرخیو رگیلون هم بازی را از روی نیمکت شروع خواهد کرد.

 

 

دیدگاه‌ها