کد خبر : 1729024 | 13 دی 1399 ساعت 16:20 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

ابراز شگفتی ستاره سابق منچستر از محکومیت کاوانی

آندر هررا به حکم سنگین اتحادیه فوتبال انگلیس بر علیه ادینسون کاوانی واکنش نشان داد.

ابراز شگفتی ستاره سابق منچستر از محکومیت کاوانی

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش ادینسون کاوانی، خرید جدید منچستر یونایتد در جریان بازی این تیم مقابل ساوتهمپتون عملکرد فوق العاده ای ارائه داد و با به ثمر رساندن دو گل، بازگشت شیاطین سرخ به بازی و سه امتیاز ارزشمند برای شاگردان اوله گنار سولسشر را رقم زد.

اما بعد از آن مسابقه یک اتفاق جنجالی رخ داد؛ جایی که ستاره اروگوئه ای در صفحه اینستاگرام خود یک استوری منتشر کرد که در پاسخ به یکی از دوستانش از کلمه ای استفاده کرده بود که از آن به عنوان نژادپرستی یاد شد.

 

 

1558541

 

 

چند روز بعد از این اتفاق اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد که تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کرده و ستاره منچستر یونایتد می تواند تا اعلام رای نهایی آخرین دفاعیات خود را ارائه دهد. در همین ارتباط دو روز پیش بالاخره اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد که کاوانی در این مسئله مقصر شناخته شده و سه جلسه از همراهی شیاطین سرخ محروم خواهد بود. او همچنین با جریمه 100 هزار پوندی نیز روبرو شده است.

 

 

1558862

 

 

درپی اعلام این حکم اندر هررا ستاره اسپانیایی پی اس جی که چندین سال نیز برای منچستریونایتد سابقه بازی دارد به دفاع از کاوانی پرداخت و در صفحه توئیتر خود نوشت:« اگر تو را به این خاطر جریمه کرده اند، پس دنیا به سمت لجن شدن پیش می رود.»

 

 

دیدگاه‌ها