کد خبر : 1729066 | 13 دی 1399 ساعت 19:30 | 64.4K بازدید | 1 دیدگاه

یک نام غیرمنتظره در لیست PSG و پوچتینو

ویلفرد زاها، ستاره کریستال پالاس مورد توچه پاری سن ژرمن قرار گرفته است.

یک نام غیرمنتظره در لیست PSG و پوچتینو

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اخراج توماس توخل نام های زیادی از جمله پائولو دیبالا و کریستن اریکسن برای انتقال به پاری سن ژرمن مطرح شده و به نظر زمستان پرسر و صدایی در انتظار این تیم متمول خواهد بود. حالا ویلفرد زاها، مهاجم گلزن پالاس نیز در لیست احتمالی پاری سن ژرمن قرار گرفته و احتمال انتقال او به فوتبال فرانسه وجود دارد.

 

1528895

 

مائوریسیو پوچتینو سرمربی جدید پاری سن ژرمن، علاقمند به سبک بازی ویلفرد زاها بوده و از مدیران این تیم خواسته برای انتقال ستاره کریستال پالاس اقدام کنند. این بازیکن 28 ساله در این فصل با زدن هشت گل در 14 مسابقه در فرم خوبی قرار داشته و توجه بسیاری از تیم های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده است.

 

پوچتینو در دوران حضور در تاتنهام نیز علاقه زیادی به سبک بازی ویلفرد زاها داشت و حالا در تیم جدیدش قصد دارد او را به خدمت بگیرد. البته تیم هایی از سری آ از جمله میلان نیز خواهان جذب این مهاجم باتجربه هستند و کار پاری سن ژرمن برای خرید ویلفرد زاها آسان نخواهد بود. همچنین او تا سال 2023 با کریستال پالاس قرارداد دارد و همین اخیرا روی هاجسون، سرمربی پالاس در مصاحبه ای ابراز امیدواری کرد این باشگاه قادر به حفظ ویلفرد زاها در طول این فصل باشد. جالب اینجاست پاری سن ژرمن همین حالا نیز ستاره های بزرگی مانند نیمار، کیلیان امباپه و مائورو ایکاردی را در خط حمله در اختیار دارد.

دیدگاه‌ها