کد خبر : 1729088 | 13 دی 1399 ساعت 21:58 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

هانسی فلیک: چیزی نسبت به سال قبل تغییر نکرده

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ از اهداف تیمش در سال جدید سخن گفته است.

هانسی فلیک: چیزی نسبت به سال قبل تغییر نکرده

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در سال 2020 و زیر نظر هانسی فلیک روزهای فوق العاده ای را سپری کرده و موفق به فتح سه گانه ای تاریخی شد. بایرن مونیخ فردا در اولین دیدار سال جدید در بوندسلیگا به مصاف ماینتس خواهد رفت و هانسی فلیک در نشست خبری قبل از این دیدار مدعی شد آنها در سال 2021 نیز برای فتح تمامی عناوین تلاش خواهند کرد.

 

دیدار مقابل ماینتس: "ما حریف را آنالیز کرده ایم، اما هنوز دقیقا نمی دانیم که سرمربی جدید ماینتس از چه روشی بهره خواهد برد. آنها معمولا یک سبک بازی را دیکته کرده و حریف را پرس می کنند. البته ما به ماینتس احترام می گذاریم، اما فکرمان بیشتر درگیر عملکرد خودمان است.

 

1555312

 

هیچ چیز تغییر نکرده  و ما می خواهیم مانند فصل گذشته تا آنجا که ممکن است موفق باشیم. ما می دانیم که رقابت شدیدی هم در بوندسلیگا و هم در اروپا وجود دارد. بنابراین ما باید بازی به بازی پیش رفته و همیشه با نهایت تلاش در میدان حاضر شویم."

 

شرایط بازیکنان بایرن مونیخ: "زیرکزی امروز به صورت جداگانه تمرین کرد. او فردا در ترکیب نخواهد بود، زیرا چند هفته قبل از تعطیلات کریسمس را از دست داده بود. ما می خواهیم او در اوج آمادگی در ترکیب بایرن مونیخ قرار بگیرد. لروی سانه از آن دست بازیکنانی است که از عملکرد خود انتقاد کرده و به دنبال پیشرفت است. او در تمرینات خوب ظاهر شده و وقتی پا به توپ باشد با سرعت و قدرت پای چپ خود کیفیت فوق العاده ای را در زمین نشان می دهد. همه ما از لروی سانه حمایت می کنیم."

دیدگاه‌ها