کد خبر : 1729156 | 14 دی 1399 ساعت 11:36 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

مربی جدید تیم پژمان منتظری مشخص شد

پس از برکناری یوسف آدم از سرمربیگری تیم الخریطیات قطر، مدیران این تیم سرمربی جدید خود را انتخاب کردند.

به گزارش "ورزش سه"، الخریطیات قطر در هفته دوازدهم لیگ ستارگان قطر با نتیجه 5 بر صفر مقابل صدرنشین لیگ این کشور یعنی السد قطر شکست خورد و مدیران این باشگاه بعد از این باخت سنگین، تصمیم به برکناری یوسف آدم سرمربی تیم خود گرفتند.


الخریطیات با تنها 6 امتیاز در رده آخر جدول لیگ قطر قرار دارد و این تیم به دلیل ادامه افت و کسب نتایج ناامید کننده در این فصل، اصلی ترین نامزد سقوط به لیگ دسته دوم قطر، در فصل آینده است.

 

1559083 


این باشگاه با اعلام خبر برکناری سرمربی خود، در حساب رسمی توئیتر خود از یوسف آدم برای دوره ای که وی تیم را تحت مدیریت داشت، تشکر و از وسام رزق به عنوان سرمربی جدید خود رونمایی کرد. 


وسام رزق جوان، بازیکن سابق تیم ملی قطر است که به تازگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرده است و حالا در مأموریتی جدید، وظیفه هدایت الخریطیات را برعهده گرفته است.

 

1559082


منصور موسی رئیس دپارتمان فوتبال در باشگاه الخریطیات ضمن تشکر از زحمات یوسف آدم در امر رساندن این تیم از دسته دوم به لیگ ستارگان تشکر کرد و گفت وسام رزق با باشگاه الخریطیات غریبه نیست و ما با او روابط محکمی داریم و او را یکی از فرزندان این باشگاه می دانیم. برای او آرزوی موفقیت در مراحل بعدی را داریم که این امر نیاز به تلاش بیشتر دارد تا تیم بتواند به جایگاه بهتری در جدول لیگ صعود کند.


الخریطیات که پژمان منتظری را در اختیار دارد، در بازی روز گذشته در حالی با 5 گل مغلوب شاگردان ژاوی شد که منتظری در لیست این تیم حضور نداشت. پیش از این شایعاتی مربوط به جدایی این مدافع ایرانی از الخریطیات شنیده می شد. باید دید منتظری در نقل و انتقالات زمستانی راهی تیم دیگری می شود یا در الخریطیات باقی می ماند.

دیدگاه‌ها