کد خبر : 1729157 | 14 دی 1399 ساعت 11:42 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

خبر خوب برای آرسنال؛ توماس پارتی به زودی برمی‌گردد

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، خبرهای خوبی درباره توماس پارتی هافبک بااستعداد این تیم برای هواداران داشت.

خبر خوب برای آرسنال؛ توماس پارتی به زودی برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، آرتتا بیان می‌کند که توماس پارتی در بازی برابر نیوکاسل به میادین باز خواهد گشت. او این خبر را پس از برد 4-0 خارج از خانه برابر وست‌برومویچ در شنبه شب اعلام کرد. این سومین پیروزی متوالی توپچی‌ها در راه رسیدن به سهمیه اروپایی بود. آرسنال شنبه هفته بعد با حریف لیگ برتری خود نیوکاسل در رقابت‌های جام حذفی روبه‌رو خواهد شد. 

 

1545202

 


آرتتا درباره توماس پارتی گفت: "هنوز به طور کامل با ما تمرین نکرده است، ولی در چند روز گذشته بیشترین قسمت تمرین را همراه ما بود. هنوز به دو سه جلسه تمرین دیگر نیاز دارد تا بتواند به خوبی بازی کند. حالش کاملا خوب است و اگر بتوانیم، در بازی برابر نیوکاسل از او استفاده خواهیم کرد." وقتی از مربی آرسنال سوال شد که آیا بازگشت پارتی می‌تواند مانند خریدی جدید باشد؟ گفت: "قطعا. در ژانویه هستیم و فکر می‌کنم او دو بازی و نصفی برایمان بازی کرد. او اصلی‌ترین خرید ما بود، دلمان برایش تنگ شده است. او ویژگی‌های متفاوتی به تیم اضافه می‌کند و استعداد فراوانی دارد. همچنین کسی است که می‌تواند آن‌طور که ما می‌خواهیم در تیم تغییر ایجاد کند. اگر بتوانیم او را در اختیار داشته باشم و سالم نگهش داریم، کمک‌های زیادی به ما خواهد کرد."

 


توماس پارتی در بازی مقابل تاتنهام در دسامبر مصدوم شد و از آن زمان تاکنون بازی نکرده است. ملی‌پوش غنایی که در تابستان 2020 از اتلتیکو مادرید به آرسنال پیوست، در این چند روز با تیم به تمرین پرداخته است. او هافبک دفاعی بسیار موثری است که در چند بازی که برای آرسنال انجام داد، هواداران را تحت تاثیر قرار داد. بازگشت این بازیکن 27 ساله خط هافبک آرسنال را قدرتمندتر خواهد کرد و شانسشان را برای قرار گرفتن در چهار تیم بالای جدول افزایش خواهد داد.

دیدگاه‌ها