کد خبر : 1729169 | 14 دی 1399 ساعت 12:46 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

اینتر به دنبال فروش ستاره دانمارکی به مادریدی‌ها

رسانه‌های اسپانیایی می گویند اینتر میلان، کریستین اریکسن ستاره دانمارکی خود را به دو باشگاه رئال و اتلتیکو مادرید پیشنهاد داده است.

اینتر به دنبال فروش ستاره دانمارکی به مادریدی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه به نظر می رسد کریستین اریکسن ستاره دانمارکی اینترمیلان به زودی این تیم را ترک خواهد کرد رسانه‌ها در اسپانیا می گویند باشگاه ایتالیایی او را به دو تیم اسپانیایی رئال و اتلتیکو مادرید پیشنهاد داده است. این خبر بدی برای آرسنال است که مدتی است تمایلش برای جذب اریکسن رسانه ای شده است.

 

1542831

 

زمانی که یک سال پیش اریکسن دانمارکی با قراردادی 20 میلیون دلاری تاتنهام را ترک کرده و راهی اینتر شد بسیاری از اینتری‌ها معتقد بودند تیم شان خریدی عالی انجام داده ولی اریکسن به هیچ وجه نتوانست انتظارها را برآورده کرده و در اینتر جا بیفتد.

 

تا چند روز پیش گفته می شد آرسنال شانس زیادی برای جذب اریکسن دارد و باشگاه لندنی خود را برای خرید ستاره سابق تاتنهام رقیب همشهری‌اش آماده می کرد. از جمله رسانه‌های اسپانیایی که می گویند اینتر مایل است اریکسن را به رئال یا اتلتیکو بفروشد مارکا است که شانس رئال مادرید را در انجام این معامله بیشتر می داند.

 

1504872

 

جدایی اریکسن از اینتر زمانی عملا قطعی شد که جوزپه ماروتا مدیر ارشد اینتر میلان ماه گذشته میلادی در یک مصاحبه تایید کرد که اینتر قصد فروش ستاره دانمارکی را دارد.

 

 

دیدگاه‌ها