کد خبر : 1729173 | 14 دی 1399 ساعت 12:53 | 17.3K بازدید | 1 دیدگاه

گری نویل:

انتقال جک گریلیش به یونایتد بعید است

گری نویل اسطوره منچستریونایتد انتقال جک گریلیش ستاره استون ویلا به شیاطین سرخ را بعید می داند.

انتقال جک گریلیش به یونایتد بعید است

به گزارش "ورزش سه"، کارشناس و مدافع سابق منچستر یونایتد، روی این نظر که منچستر بتواند در آینده‌ای نزدیک جک گریلیش، بازیکن استون‌ویلا، را به خدمت بگیرد آب سردی می‌ریزد. او گریلیش را به خاطر پشتکارش و ادامه دادن به روند خوبش با گلزنی و دادن پاس گل تحسین می‌کند. 

 


این بازیکن در این فصل در فرم فوق‌العاده‌ای برای تیمش قرار دارد و آنها سعی می‌کنند خودشان را در جدول بالا بکشند. او در سال 2019 به باشگاهش کمک کرد تا به لیگ برتر صعود کند و در فصل گذشته نیز باعث باقی ماندن آنها در لیگ شد. تا اینجای فصل، او پنج گل و هفت پاس گل به نام خودش به ثبت رسانده است و به روند فوق‌العاده خود ادامه می‌دهد.

 

1546465

 


همین فرم خوب او بود که سرانجام توجه سرمربی تیم ملی انگلستان گرت ساوتگیت را جلب کرد. شایعات حاکی از آن است که برخی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های انگلستان به دنبال او هستند. 

 


نویل به تیم منچستر یونایتد نگاه می‌کند و با اینکه معتقد است گریلیش می‌تواند جایی در این تیم داشته باشد، اما بیان می‌کند که در اولدترافورد مشکلات مهم‌تری وجود دارد. با این حال، گریلیش را برای دستیابی به چنین فرم خارق‌العاده‌ای تحسین می‌کند. 

 


نویل به اسکای اسپورت گفت: "با اینکه او خیلی خوب است، وقتی به بازیکنانی مثل دونی ون دبیک، پل پوگبا و برونو فرناندز که یونایتد در اختیار دارد نگاه می‌کنید، به نظر می‌رسد خیلی بعید است که منچستر یونایتد اقدامی برای به خدمت گرفتن او انجام دهد. قبلا تردیدهایی وجود داشت که آیا گریلیش در این سبک بازیکن مفیدی هست یا نه، اما اکنون نشان داده که چه توانایی‌هایی دارد. بازیکن خارق‌العاده‌ای برای استون‌ویلا است."

 


همچنین گزارش‌ها از استون‌ویلا حاکی از آن است که گریلیش این تابستان و حتی تابستان بعد ویلا را ترک نخواهد کرد. او در تابستان گذشته قرارداد بلند مدتی با استون‌ویلا امضا کرد و آینده خود را در تیم کودکی‌هایش می‌بیند.

 

 

دیدگاه‌ها