کد خبر : 1729179 | 14 دی 1399 ساعت 13:27 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

صلاح آماده برای افزایش آمار درخشان مقابل ساوتهمپتون

محمد صلاح ستاره مصری لیورپول تلاش می‌کند تا فردا مقابل ساوتهمپتون آمار عالی خود برابر این تیم را ارتقا دهد.

صلاح آماده برای افزایش آمار درخشان مقابل ساوتهمپتون

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول دوشنبه شب به مصاف ساوتهمپتون خواهد رفت و محمد صلاح می‌خواهد آمار خود در برابر این تیم را بهبود بخشد. بازیکن مصری قرمزها توانسته در شش مسابقه‌ی خود برابر این تیم هفت گل به ثمر برساند. رابی فاولر تنها بازیکن لیورپول است که با هشت گل، آمار بهتری از صلاح دارد. 

 

1558336


تیم یورگن کلوپ در سه مسابقه‌ قبلی خود در زمین ساتهمپتون پیروز شده است. لیورپول هرگز در چهار مسابقه‌ پی‌در‌پی در زمین آنها به پیروزی نرسیده است. 

 


در 45 دیدار دو تیم در لیگ، تنها یک بازی بدون گل تمام شده است، آن هم در نوامبر 2016. جیمز میلنر در روز بازی 35 ساله خواهد شد. آخرین بازیکن لیورپول که توانست در روز تولدش گل بزند، دنیل استوریج بود. او این گل را در سال 2013 در برابر منچستر یونایتد به ثمر رساند. 

 


از اکتبر 2015 تاکنون، لیورپول هرگز در سه بازی متوالی به نتیجه‌ مساوی دست نیافته است. بازیکنان کلوپ پس از دریافت 21 گل در 11 بازی، در 11 بازی گذشته 7 گل دریافت کرده‌اند. 

 


دیووک اوریگی تنها بازیکنی است که در خانه ساتهمپتون هت‌تریک کرده است. 

 


این اولین بازی لیورپول در تاریخ 4 ژانویه است. آنها آخرین بار در سال 2004 در این تاریخ در جام حذفی مقابل یویل تاون قرار گرفتند.  دنی اینگز، بازیکن ساتهمپتون، 25 بازی برای لیورپول انجام داده و 4 گل به ثمر رسانده است.

 

دیدگاه‌ها