کد خبر : 1729188 | 14 دی 1399 ساعت 14:21 | 3.7K بازدید | 1 دیدگاه

خواهان برقراری عدالت در لیگ برتر هستیم

محمدی: پیکان یکی از ارزان‌ترین تیم‌های لیگ برتر است

مدیرعامل باشگاه پیکان تهران می‌گوید تیمش با هزینه پایین آماده مسابقات شده و شاکله‌اش را نفرات جوان تشکیل می‌دهند.

محمدی: پیکان یکی از ارزان‌ترین تیم‌های لیگ برتر است

به گزارش "ورزش سه"، پیکان تهران امسال برخلاف فصول گذشته لیگ برتر دیگر کاندیدای سقوط به دسته اول نیست و شرایط بسیار خوبی پیدا کرده است. یکی از اصلی ترین عوامل این مساله حضور اکبر محمدی به عنوان مدیرعامل باشگاه است. محمدی که سوابق فوتبالی زیادی دارد و دغدغه های داشتن یک تیم فوتبال را درک می‌کند، توانسته شرایط خوبی را برای باشگاهش مهیا کند و با وجود هزینه پایین روزهای خوبی را برای اعضای تیم فوتبال پیکان رقم بزند.


اکبر محمدی در گفت وگویی که با خبرگزاری میزان داشته، درباره شرایط تیمش بیان کرد: شعار امسال ما در پیکان، مبارزه و کار سخت تا آخرین لحظه است. ما آسیب‌شناسی کردیم و بر اساس نیازها، هسته اصلی تیم را با جوانان تشکیل دادیم. نیرو‌های مورد نیازمان را از آکادمی باشگاه و تیم امید تامین کردیم. حدودا ۵۰ درصد تیم تغییر کرده است و ۵، ۴ نفر هم قراردادشان تمدید شده است.


وی افزود: ۱۰ تا ۱۵ بازیکن هم از آکادمی باشگاه به تیم بزرگسالان اضافه شدند. خوشبختانه ۹۰ درصد این بازیکنان تا الان به میدان رفتند و این نشان‌دهنده کیفیت آنهاست. کادرفنی کاربلدی بالای سر تیم است و فضا را برای انجام فعالیت بدون دغدغه آماده کردیم تا با ذهنی آرام بازیکنان و کادرفنی فقط به فکر مسابقات باشند. مدیران کارخانه کمک زیادی به ما در این راه کردند و امیدوارم عملکردمان شایسته نام پیکان و ایرانخودرو باشد.


مدیرعامل باشگاه پیکان تصریح کرد: ما یکی از ارزان‌ترین تیم‌های لیگ برتری هستیم، ولی درآمدزایی هم داشته‌ایم. ما با کمترین امکانات تیم خوبی ساختیم و به نظرم همه چیز پول نیست و فاکتور‌های مهم دیگری هم برای ساخت یک تیم خوب وجود دارد. با وجود عملکرد مناسب‌مان، اما هنوز به شرایط ایده‌آل نرسیدیم و امیدوارم روز به روز بهتر شویم.


محمدی در پایان خاطرنشان کرد: کمتر بازی کردن برخی از تیم‌ها، تمرکز تیم‌های دیگر را به‌هم می‌زند و ما خواهان رعایت عدالت هستیم، ولی برای برخی از تیم‌ها محدودیت‌هایی وجود دارد. با این برنامه‌ریزی برخی از تیم‌ها باید مدام در سفر باشند و این فشردگی مسابقات باعث پایین آمدن کیفیت بازی‌ها و آسی‌دیدگی بیشتر بازیکنان می‌شود.

 

دیدگاه‌ها