کد خبر : 1729217 | 14 دی 1399 ساعت 16:03 | 5.5K بازدید | 1 دیدگاه

خیز تارتار و شاگردانش برای رسیدن به بالای جدول

پیکان تهران با برد مقابل نساجی مازندران شرایط بسیار خوبی در جدول رده بندی پیدا می‌کند.

خیز تارتار و شاگردانش برای رسیدن به بالای جدول

به گزارش "ورزش سه"، خودروسازان لیگ برتر در فصل جاری دیگر دغدغه‌ سال‌های گذشته را ندارند.پیکان که معمولا در سال های گذشته یکی از کاندیداهای سقوط به دسته اول بود، امسال شرایط بهتری دارد و نامش در بین تیم های پایین جدول دیده نمی‌شود.


یکی از دلایل موفقیت پیکان در فصل جاری هماهنگی میان مدیرعامل و سرمربی این باشگاه است. اکبر محمدی که یکی از مدیران فوتبالی محسوب می‌شود امسال توانسته با تلاش زیاد از نظر سخت افزاری شرایط خوبی را در باشگاه پیکان ایجاد کند و با اینکه هزینه ها را در پیکان پایین آورده اما بازدهی مناسبی داشته و تیمش تاکنون مشکلی از نظر امکانات نداشته است. از سوی دیگر پیکانی ها روی نیمکت خودشان مهدی تارتار را به عنوان یکی از موفق ترین مربیان سال های اخیر دارند. مربی ای که حالا شخصیت برنده بودن را به خوبی به تیمش تزریق کرده است.


هماهنگی محمدی و تارتار و البته تلاش های صورت گرفته از سوی همه پرسنل و بازیکنان پیکان سبب شده تا این تیم شرایط مطلوبی از نظر فنی داشته باشد. پیکان هم اکنون با 13 امتیاز فقط دو امتیاز با صدرجدول فاصله دارد و در رده هفتم قرار دارد اما شاگردان تارتار انگیزه زیادی خواهند داشت تا یک برد دیگر را کسب کنند و به جمع بالانشینان جدول رده بپیوندند.


پیکان روز سه شنبه در هفته دهم لیگ برتر میزبان نساجی مازندران است و فرصت خوبی در اختیار خودروسازان قرار دارد تا با یک برد دیگر 16 امتیازی شوند و جایگاه شان را از شرایط کنونی هم بهتر کنند. اتفاقی که می‌تواند برای این تیم قدیمی یک موفقیت بزرگ باشد.


گفتنی است؛ دیدار پیکان و نساجی ساعت 15 روز سه شنبه در ورزشگاه شهدای شهرقدس برگزار می‌شود.

 

دیدگاه‌ها