کد خبر : 1729238 | 14 دی 1399 ساعت 18:05 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

دروازه بان نفت MIS پیگیر پایان محرومیتش

دروازه بان جوان نفت مسجدسلیمان با مشکلی عجیب مواجه شده است.

دروازه بان نفت MIS پیگیر پایان محرومیتش

به گزارش "ورزش سه"، احمد گوهری دروازه بان نفت مسجدسلیمان با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به خاطر عدم پرداخت بدهی 200 میلیونی اش به باشگاه سایپا 3 جلسه محروم شده است! 


گوهری که نیم فصل سال گذشته از سایپا راهی نفت مسجدسلیمان شد، قرار بود 200 میلیون به باشگاه قبلی بدهد و مسئولان نفت نیز تعهد کردند که این پول را پرداخت کنند اما تا این لحظه چنین اتفاقی نیفتاده تا باشگاه سایپا با شکایت از گوهری او را 3 جلسه محروم کند. جالب اینکه اگر دروازه‌بان نفت این پول را پرداخت نکند محرومیتش به 6 ماه خواهد رسید.


مسئولان کمیته انضباطی از چند هفته پیش در مورد مشکل گوهری به باشگاه نفت مسجدسلیمان نامه زده بودند که ظاهراً مسئولان نفت این موضوع را به اطلاع گوهری نرساندند. اتفاقات اخیر باعث ناراحتی گوهری و همچنین مجتبی حسینی سرمربی نفت شده است، ولی دروازه‌بان این تیم در تلاش است تا هر چه زودتر این مشکل را برطرف کند.


گوهری در حال مذاکره با مسئولان باشگاه سایپاست تا این مشکل را برطرف کرده و دوباره فرصت بازی برای نفت مسجدسلیمان را پیدا کند. گوهری حتی امروز هم در باشگاه سایپا حاضر شد اما هنوز در این خصوص به نتیجه نرسیده و جالب اینکه مدیران نفت نیز پولی در بساط ندارند تا به باشگاه سایپا بدهند!

دیدگاه‌ها