کد خبر : 1729304 | 14 دی 1399 ساعت 23:47 | 52.1K بازدید | 1 دیدگاه

دیبالا به این شرط از یوونتوس جدا می شود

به زودی سرنوشت پائولو دیبالا، ستاره تکنیکی یوونتوس مشخص خواهد شد.

دیبالا به این شرط از یوونتوس جدا می شود

 

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد پرفراز و نشیب پائولو دیبالا در فصل جاری باعث افزایش شایعات در مورد احتمال جدایی این بازیکن شده و امروز نشریه توتواسپورت مدعی شد یوونتوس در مورد آینده هافبک شماره 10 خود به جمع بندی نهایی رسیده است. یوونتوس در صورت عدم تمدید قرارداد پائولو دیبالا، به او اجازه می دهد تا این تابستان از باشگاه جدا شود.

 

1559294

 

قرارداد فعلی پائولو دیبالا در تابستان سال 2022 تمام می شود و یوونتوس پیشنهاد تمدید با دستمزد سالانه 6.2 میلیون پوند به این ستاره تکنیکی داده است. اما اگر خود او علاقه ای به ماندن نداشته باشد، یوونتوس در تابستان پیش رو نام پائولو دیبالا را در لیست فروش قرار خواهد داد.

 

به زودی جلسه ای بین مدیر برنامه دیبالا و کادر مدیریتی یوونتوس برگزار شده و در مورد آینده این بازیکن تصمیم گیری می شود. در صورت پذیرش این پیشنهاد، پائولو دیبالا بعد از کریستیانو رونالدو به دومین بازیکن پردرآمد بیانکونری تبدیل خواهد شد. دیبالا در ابتدای فصل گذشته در آستانه ترک تورین و انتقال به لیگ برتر بود و باشگاه هایی چون منچستر یونایتد و تاتنهام برای خرید این هافبک خلاق اقدام کرده بودند، اما در نهایت او با خواسته خودش در یوونتوس ماندنی شد. دیبالا با انتقال 40 میلیون پوندی از پالرمو در سال 2015 راهی یوونتوس شده و در این مدت در 240 بازی 97 گل برای این تیم به ثمر رسانده است. اخبار حاکی از احتمال انتقال پائولو دیبالا به لیگ برتر یا باشگاه پاری سن ژرمن است.

دیدگاه‌ها