کد خبر : 1729317 | 15 دی 1399 ساعت 08:13 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ 2؛ شکست تلخ ویستاتوربین در کرمان

در تنها دیدار باقی مانده از هفته سوم در گروه الف لیگ 2 مس نوین کرمان در دیداری سخت و نفس گیر ویستاتوربین را شکست داد.

لیگ 2؛ شکست تلخ ویستاتوربین در کرمان

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان فرشاد پیوس در ویستاتوربین که بعد از برتری خانگی هفته گذشته با انگیزه زیادی برابر مس نوین حاضر شده بودند، با اشتباه گلر خود سه امتیاز ارزشمند را از دست دادند. در شرایطی که بازی با حملات ویستاتوربین پیش می‌رفت، این شاگردان فرزاد حسین خانی بودند که روی اشتباه گلر مهمان خود به گل اول بازی دست یافتند اما در لحظات پایانی نیمه اول جهانگیر عسگری با گلی زیبا نتیجه را به تساوی کشاند. در نیمه دوم بار دیگر با اشتباه خط دفاعی و گلر ویستاتوربین، مس نوین موفق شد به گل برتری دست یابد. در ادامه حملات پردامنه ویستاتوربین با خوش شانسی میزبان به هدف ننشست تا مس نوین سه امتیاز با ارزش را از آن خود کند. این بازی پرتنش با اتفاقاتی عجیب در دقایق پایانی همراه بود که روی یکی از حملات ویستاتوربین، مربی مس نوین در حرکتی غیرفوتبالی با پرتاب توپ به داخل زمین باعث توقف بازی شد. ویستاتوربین در لحظات پایانی بازی بارها دروازه میزبان را تهدید کرد اما خوش شانسی مس نوین مانع از دستیابی گل برای حریف شد. با این نتیجه شهرداری همدان با همان 7 امتیاز صدرنشین گروه الف باقی ماند. ضمن اینکه مس نوین کرمان با کسب این سه امتیاز ارزشمند 5 امتیازی شد. 

 

اما دیدارهای گروه ب و از هفته سوم هم دیروز برگزار شد. مس شهر بابک در سومین دیدار به سومین پیروزی دست یافت و اینبار میلاد مهر تهران را با نتیجه دو بر صفر شکست داد. نفت امیدیه جدال حساس با شهید قندی یزد را به سود خود به پایان برد تا 7 امتیازی شود ودررده دوم جدول قرار بگیرد. به نظر می رسد شهید قندی یزد در فصل جاری نشانی از تیم مدعی صعود ندارد به این خاطر که در بازی پیشین هم در برابر تیم شاهین بندر عامری شکست خورده بود. اما به نظر می رسد نیروی زمینی هم خیال بازگشت دوباره به لیگ یک را دارد. برتری این تیم در برابر شهرداری بم موجب 7 امتیازی شدن و قرار گرفتن در کورس صعود شده است. نکته جالب اینکه پاس همدان با مربیگری مهدی پاشازاده در سومین هفته به سومین تساوی دست یافت. اینبار در برابر تیم سردار بوکان و در مسابقه ای که در همدان برگزار شد. 

 

رقابت های لیگ 2 در دو گروه 14 تیمی دنبال می شود که در نهایت سه تیم به دسته اول صعود می کنند. نتایج رقم خورده در بازی های باقی مانده هفته سوم و جدول رده بندی گروه دوم را مشاهده می کنید: 

 

گروه اول

*مس نوین کرمان ۲ -  ویستا توربین تهران یک
گلزن: جهانگیر عسگری (ویستا توربین)

 

گروه دوم:
*شمس آذر قزوین ۲  - شهرداری ماهشهر یک
گلزن: اسماعیل کرد و سیدایمان موسوی (شمس آذر قزوین) - صادق آلبوصبیح (شهرداری ماهشهر)
*شهدا بابلسر ۲  شاهین بندرعامری صفر
گلزن: سیداحد شفیعی و قاسم گرامی (شهدا بابلسر)
*اترک بجنورد صفر - عقاب تهران صفر
*مس شهربابک 2 - میلاد مهر تهران صفر
گلزنان: جواد پورعوض و سعید مرتضوی (مس شهر بابک)
*نیروی زمینی تهران 2  - شهرداری بم یک
گلزن: علی خدادادی، میلاد سرخی (نیروی زمینی) -  محمدمهدی سماواتی (شهرداری بم)
*پاس همدان یک - سردار بوکان یک
گلزن: رسول رضایی (پاس همدان) - علی اصغر شیردل (سردار بوکان)
*نفت امیدیه یک - شهیدقندی یزد صفر 
گلزن: نیما اسکندرزاده(نفت امیدیه)

 

1559334

دیدگاه‌ها