کد خبر : 1729335 | 15 دی 1399 ساعت 10:20 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

آرتتا: آینده لاکازت تابستان معلوم می‌شود

به گفته‌ی میکل آرتتا مربی آرسنال، تابستان در مورد آینده‌ی لاکازت در آرسنال تصمیم‌گیری خواهد شد. این مهاجم فرانسوی روز شنبه برابر وست‌بروم دو گل به ثمر رساند و با 9 گل، گلزن برتر توپچی‌هاست.

آرتتا: آینده لاکازت تابستان معلوم می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، کمتر از 18 ماه دیگر از قرارداد فعلی لاکازت با توپچی‌ها باقی است و هنوز مذاکره‌ای برای تمدید قرارداد این گلزن فرانسوی که موفق‌ترین مهاجم آرسنال در این فصل بوده، آغاز نشده.

 

1518306

 


اما آرتتا که روز شنبه شاهد دو بار گلزنی لاکازت در جریان پیروزی 0-4 آرسنال برابر وست‌بروم بود، می‌گوید که عجله‌ای برای بستن قرارداد با این بازیکن وجود ندارد.


آرتتا در این باره گفت: "ما راجع به موضوعات مربوط به قرارداد او صحبت نکرده‌ایم. من از نمایش او راضی‌ام چرا که دارد گلزنی می‌کند، در حال حاضر روی فرم و پرانرژی است و باید به همین ترتیب ادامه دهد. تابستان راجع به قرارداد صحبت می‌کنیم و آن وقت تصمیم می‌گیریم."

لاکازت در چهار بازی گذشته‌ی آرسنال، پنج گل به ثمر رسانده و در سه پیروزی متوالی شاگردان آرتتا در لیگ برتر که با برد شنبه برابر وست‌بروم به ثبت رسید، تاثیر به سزایی داشته است. او در نیمه‌ی دوم بازی برابر وست‌بروم دو گل به ثمر رساند تا با دو گل نیمه‌ی اول کیه‌ران تیرنی و بوکایو ساکا آرسنال با چهار گل به پیروزی برسد و بار دیگر عملکردی عالی را از خود به نمایش بگذارد.

 

دیدگاه‌ها