کد خبر : 1729348 | 15 دی 1399 ساعت 10:54 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

افت تمام شد؛ جیدون سانچو دوباره درخشید

جیدون سانچو بعد از 11 بازی ناکامی در گلزنی سرانجام دیروز مقابل ولفسبورگ برای تیمش گلزنی کرد تا نگرانی‌ها درباره افت شدیدش را تا اندازه‌ای کمتر کند.

افت تمام شد؛ جیدون سانچو دوباره درخشید

به گزارش "ورزش سه"، بوروسیا دورتموند دیشب در چهاردهمین بازی این فصل خود در بوندس لیگا در خانه میزبان ولفسبورگ بود. زردپوشان در این بازی موفق شدند با گل مهم جیدون سانچو ستاره جوان انگلیسی شان در دقیقه 90+1 حریف را شکست داده و به رتبه چهارم جدول بوندس لیگا صعود کنند.

 

1559368

 

جیدون سانچو علاوه بر گل پیروزی بخش تیمش که در آخرین ثانیه ها به ثمر رساند در دقیقه 66 هم پاس گل اول تیمش را به مانوئل آکانجی داد تا مهمترین نقش را در این پیروزی داشته باشد.

 

این درخشش جیدون سانچو برای دورتموند خبر خیلی خوبی بود چرا که ناکامی این پدیده انگلیسی در گلزنی در شروع فصل جاری باشگاه او و هوادارانش را ناراحت کرده بود. سانچو بر خلاف درخشش خود در فصل گذشته و گلهای زیادی که زده بود در شروع این فصل چندان موفق نبود.

 

1559370

 

سانچو تا پیش از بازی دیروز یازده بازی نتوانسته بود برای دورتموند گلزنی کند. اما او در دوازدهمین بازی پایش به گلزنی باز شد و البته با دادن پاس گل نشان داد که احتمالا دوره موقت افت را پشت سر گذاشته است. درخشش سانچو علاوه بر دورتموند برای دیگر باشگاه های اروپایی که خواهان به خدمت گرفتن او هستند به خصوص برای منچستریونایتد خبری خوشحال کننده خواهد بود.

 

 

دیدگاه‌ها