کد خبر : 1729352 | 15 دی 1399 ساعت 11:03 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

دورخیز فرزان عاشورزاده برای بازگشت به تیم ملی؛

سونامی سابق در تیم قهرمان لیگ ماندنی شد

بعد از کش و قوس های فراوان بالاخره فرزان عاشورزاده تصمیم گرفت در ترکیب قهرمان لیگ تکواندو ماندنی شود.

سونامی سابق در تیم قهرمان لیگ ماندنی شد

به گزارش "ورزش سه"، فرزان عاشورزاده، قهرمان سال 2015 تکواندوی جهان که با لقب سونامی در دنیای این رشته ورزشی شناخته می شد، مدتی است از ترکیب تیم ملی دور شده، اما همچنان جزو تکواندوکاران نامدار در لیگ برتر به شمار می رود.


در روزهای اخیر شایعه پیوستن او به مس کرمان جدی شد و این باشگاه قصد داشت بعد از جذب سجاد مردانی، کاپیتان تیم ملی، عاشورزاده را هم جذب کند که توافق نهایی حاصل نشد.


حالا خبر رسیده که فرزان عاشورزاده در تیم تکواندوی کن که چند سالی قهرمان لیگ برتر شده، ماندنی است. عاشورزاده نیز با تایید این خبر به مهر گفت: « هدف اصلی من بازگشت به ترکیب اصلی تیم ملی است و برای رسیدن به همین هدف هم در لیگ مبارزه می‌کنم. با توجه به شرایط کرونا بعید می دانم به این زودی ها شرایط برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی مهیا شود و پس از گفتگوی سرمربی تیم ملی با سایت فدراسیون در خصوص انتخاب تکواندوکاران مورد نظر از رقابتهای لیگ، تصمیم گرفتم در این رقابتها به میدان بروم. هدف نهایی من کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ در وزن ۶۸- کیلوگرم است. برای رسیدن به این هدف هم برنامه ریزی کرده‌ام. در بازی‌های لیگ در همین وزن حضور خواهم داشت. اما در مسابقات جهانی و آسیایی به فکر رسیدن به ترکیب ثابت تیم ملی در وزن سوم (۶۳- کیلوگرم) هستم. چرا که باید امتیازات را یکی بعد از دیگری جمع کنم تا ضمن بالا آمدن در رنکینگ المپیکی، مجوز حضور در گرندپری ها را بدست بیاورم.»

دیدگاه‌ها