کد خبر : 1729395 | 15 دی 1399 ساعت 14:05 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

با پیروز قربانی مشکلی نداریم؛

پاشایی: گول نتایج نساجی را نخواهیم خورد

مربی تیم فوتبال پیکان می گوید تیمش برای کسب سه امتیاز برابر شاگردان وحید فاضلی به میدان خواهد رفت.

پاشایی: گول نتایج نساجی را نخواهیم خورد

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار به دلیل بیماری مادر همسرش در کنفرانس خبری پیش از مصاف با نساجی مازندران حضور نداشت. امیرصادقی پناه مدیر رسانه ای باشگاه پیکان پیش از اینکه حسین پاشایی مربی پیکان حرف هایش را شروع کند، در این مورد و دلیل غیبت تارتار توضیح داد.


پاشایی مربی پیکان حرف های ابتدایی خود را به تیم حریف اختصاص داد و با تمجید از قرمزپوشان نساجی مازندران گفت: تیم نساجی باشگاهی بسیار خوشنام و با سابقه است. بازیکنان خوب و با کیفیت دارند و مربیان خوبی هم در این تیم کار می کنند. نباید گول نتایج هفته های گذشته نساجی را بخوریم. بازی هایشان را با دقت آنالیز کرده ایم. می‌دانیم برای برد وارد زمین می شوند ولی ما می خواهیم سه امتیاز را کسب کنیم و جایگاه خوبی به دست آوریم.


او سپس در مورد سه شکست پیاپی نساجی مازندران بیان کرد: از دو جهت به این مسئله می توان نگاه کرد. یکی اینکه باخت برای بازیکن عذاب آور است ولی مصمم هستند که در این بازی نتیجه بگیرند. گول بازی های قبلی را نمی خوریم. نتایجی که کسب کرده اند، حقشان نبوده. فقط بازی با سپاهان شرایط خوبی نداشته اند ولی در بقیه بازی ها خوب بوده اند.


او در مورد نباختن تارتار مقابل نساجی مازندران بیان کرد: مکتب و فلسفه آقای تارتار این است که در تمرینات هم نباید باخت و باید عملکرد خوبی به جا گذاشت. بله در مورد نساجی هم درست می گوئید و ما هیچ شکستی را مقابل نساجی نداشته ایم و امیدواریم این موضوع با پیروزی تکرار شود.


پاشایی در مورد اعتراض باشگاه پیکان به برنامه ریزی لیگ و اینکه تهدید کرده بودند در نشست خبری حاضر نخواهند شد، توضیح داد: اصلا بحث حاضر شدن یا حاضر نشدن نیست. بالاخره باشگاه پیکان بیشتر دنبال رعایت عدالت است. اول باید نساجی با ماشین سازی بازی می کرد. بازیکنان بازی کنند، خسته تر می شوند. به هر حال عدالت انجام نشد. ما مشکلی نداریم و بازی خواهیم کرد و برای سه امتیاز هم تلاش می کنیم. باید از مسئولان باشگاه و دکتر محمدی تشکر کنیم که دغدغه ای جز مسائل فنی برای کادر فنی نگذاشته اند. نباید انتظارات از این تیم بالا برود ولی تمام تلاشمان را می کنیم تا بهترین نتایج را برای باشگاه پیکان رقم بزنیم.


او در مورد انتخاب زیاری برای قضاوت مسابقه بیان کرد: بالاخره تصمیمی است که کمیته داوران گرفته و ایشان هم داور بزرگی است. امیدوارم هم ما و هم کادر داوری کمترین اشتباه را داشته باشیم.
او در پایان و در پاسخ به این سوال که پیروز قربانی حرف های پاشایی پس از دیدار برابر سایپا را عوام فریبانه ارزیابی کرده بود، گفت: ببینید مشکلی نیست. اگر مشکلی باشد او از دوستان صمیمی من است و با هم به صورت تلفنی حل می کنیم.

دیدگاه‌ها