کد خبر : 1729573 | 16 دی 1399 ساعت 08:20 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

منظمی: اردوی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان رضایت‌بخش بود

نایب رئیس بانوان وزنه‌برداری گفت: برگزاری اردوهای تیم ملی در استان‌های مختلف باعث رشد و توسعه وزنه‌برداری بانوان در شهرهای مختلف کشور می‌شود.

منظمی: اردوی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان رضایت‌بخش بود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، مریم منظمی با اشاره به اعطای میزبانی اردوهای تیم ملی وزنه‌برداری بانوان به استان‌های مختلف، اظهار داشت: یک سری از اردوهای تیم ملی را به منظور توسعه و معرفی وزنه‌برداری بانوان به استان‌ها مختلف می‌دهیم. در این میزبانی‌ها سعی داریم تا به چند هدف دست پیدا کنیم. ابتدا مجوز حضور سه ورزشکار مستعد و یک مربی استانی در تمرینات تیم ملی به آنها داده می‌شود. ملی‌پوشان در کنار وزنه‌برداران سایر استان‌ها قرار می‌گیرند و باعث ارتقای سطح فنی آنها می‌شوند. مربی استانی از مربیان تیم ملی نکات آموزشی زیادی را بهره‌برداری می‌کند و به علم تمرین و برنامه‌نویسی وزنه‌برداری مسلط می‌شود.

 

وی افزود: استان‌ها به منظور برگزاری اردوهای تیم ملی زیرساخت خودشان را به بهترین نحو تجهیز می‌کنند. میزبانی اردوها منتج به این می‌شود که اداره کل ورزش و جوانان استان، از لحاظ سخت‌افزاری به آن رشته ورزشی کمک می‌کند. اداره کل استانها هم بعد از ارتقای سطح فنی ورزشکاران نیز حمایت خود را افزایش ‌می‌دهند تا سطح وزنه‌برداری هر استان ارتقا یابد. 

 

نایب رئیس بانوان فدراسیون وزنه‌برداری، عنوان کرد: رسانه‌های هر استان‌ خبرهای حضور اردوی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان در استان‌شان را پوشش خبری می‌دهند و این امر باعث ترویج و توسعه ورزش وزنه‌برداری بانوان خواهد شد.

 

منظمی درباره وضعیت اردوی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان در استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: روز گذشته رکوردگیری نهایی وزنه‌برداران زیر نظر کادر فنی تیم ملی بانوان انجام شد و امروز (سه شنبه 16 دی ماه) اردونشینان به شهرهای خودشان بازمی‌گردند. تمرینات ملی‌پوشان در شهرستان زاهدان از لحاظ میزبانی در شرایط بسیار خوبی برگزار شد. اعضای تیم، وزنه‌برداران و سرپرست فنی ارتقای سطح تکنیکی نفرات راضی بودند. 

دیدگاه‌ها