کد خبر : 1729585 | 16 دی 1399 ساعت 09:57 | 28.3K بازدید | 2 دیدگاه

اعتراف عجیب اسطوره منچستریونایتد

تکان‌دهنده از فردیناند: تحت تاثیر الکل بازی کردم

ریو فردیناند اسطوره منچستریونایتد در اظهاراتی عجیب اعتراف کرد که در دوران فوتبالی‌اش در حال مستی در لیگ برتر جزیره بازی کرده است.

تکان‌دهنده از فردیناند: تحت تاثیر الکل بازی کردم

به گزارش "ورزش سه"، ریو فردیناند اسطوره باشگاه منچستریونایتد و ملی‌پوش سابق انگلیسی در اظهاراتی عجیب اعتراف کرد که در دوران فوتبالش سابق بازی کردن در لیگ برتر در حالت مستی را دارد. فردیناند در اظهارات خود البته گفت در آن زمان 17ساله بوده و انتظار این را نداشته که توسط مربی به میدان فرستاده شود.

 

1559716

 

فردیناند می گوید زمانی که بازیکنی جوان و 17ساله بوده در بازی تیمش وستهام مقابل آرسنال درحالیکه تحت تاثیر الکل قرار داشته به میدان رفته و بازی کرده است. این بازی در شروع فصل 1996-1997 رخ داده و فردیناند به همراه وستهام به ورزشگاه خانگی وقت آرسنال هایبوری سفر کرده و درحالیکه انتظار نداشته وارد زمین شود با دستور مربی به میدان می رود.

 

ریو فردیناند در این باره گفت:" من بازیکن وستهام بودم و بعد از گذشت مدت زیادی از شروع بازی دیدم تعویض نمی شوم‌، این بود که در همان استادیوم به بخش تغذیه رفتم و مشروبات الکلی خوردم. اما یکدفعه دیدم مسئول تدارکات باشگاه آمده و می گوید قرار است تعویض بشوی. باورم نمی شد. بلافاصله از پله ها پایین رفتم و برای اولین بار در هایبوری وارد زمین شدم. اصلا نمی دانستم چه خبر شده. باور کردنش برایم خیلی سخت بود".

 

1559715

 

فردیناند در ادامه گفت:" آن موقع هفده یا هجده سالم بود. وقتی به کنار نیمکت رسیدم از من پرسیدند حالت خوبه؟ من هم با اینکه خوب نبودم گفتم بله‌، خوب خوبم. پائولو فوتره که از میلان به وستهام منتقل شده بود تازه وارد زمین شده بود و وقتی متوجه شده بود شماره پیراهنش 10 نیست قهر کرده بود و بیرون آمده بود. صدای هری ردنپ سرمربی وستهام را می شنیدم که می گفت پائولو، هفته دیگه درستش می کنیم. پائولو صبر کن. ولی پائولو تاکسی گرفت و یکراست به خانه‌اش رفت. او در واقع درحالی که وارد زمین شده بود بدون اینکه حتی پایش به توپ بخورد بیرون آمده بود. اینطور بود که من وارد زمین شدم درحالیکه حالم واقعا خوب نبود".

 

1559718

 

 

دیدگاه‌ها