کد خبر : 1729590 | 16 دی 1399 ساعت 10:30 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

افراد سیاسی کنار بکشند و بروند؛

خطیبی: فدراسیون را برای فوتبالی‌ها خالی کنید

پیشکسوت فوتبال ایران از کاندیداهای فدراسیون درخواست کرد تا فرصت را به افرادی که در این رشته سابقه داشتند، بدهند.

خطیبی: فدراسیون را برای فوتبالی‌ها خالی کنید

به گزارش "ورزش سه"، اعلام کاندیداتوری علی کریمی برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال موجب حمایت بسیاری از پیشکسوتان، سرمربیان، بازیکنان و ... شده است.

 

رسول خطیبی، سرمربی آلومینیوم در گفت‌وگو با برنامه فوتبال برتر، به انتخابات فدراسیون فوتبال ایران اشاره کرد و گفت: به‌عنوان یک نفر که در چهار رده تیم ملی کاپیتان بودم، می‌توانم یک اظهار نظر داشته باشم. وقتی صحبت از علی کریمی، مهدی مهدوی‌کیا، خداداد عزیزی، وحید هاشمیان، علی دایی و ... می‌شود، اتفاق خوبی است و با حضور این افراد می‌توان انتظار رقابت خود را در انتخابات داشت، اما در واقع رقابت ناعادلانه است!

 

مهاجم سابق تیم ملی ایران ادامه داد: وقتی صحبت از امثال علی کریمی، علی دایی، خداداد عزیزی، مهدوی‌کیا و ... می‌شود و این افراد می‌خواهند در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت کنند، آدم‌های سیاسی و غیر فوتبالی که با لابی می‌آیند، باید از این انتخابات کنار بکشند و بروند.

 

خطیبی یادآور شد: الان شرایط برای حضور افراد فوتبالی در راس فدراسیون مهیا شده است. باید عزیزان غیر فوتبالی هم کنار بروند و فرصت را به جوانانی که فوتبالی هستند، بدهند چراکه اطمینان دارم حضور فوتبالی‌ها در فدراسیون می‌تواند اتفاق بهتری نسبت به حضور افراد غیر فوتبالی رقم بزند.

دیدگاه‌ها