کد خبر : 1729596 | 16 دی 1399 ساعت 10:59 | 9.5K بازدید | 2 دیدگاه

آبراموویچ برای اخراج لمپارد عجله نمی کند

رسانه های انگلیسی می گویند با وجود نتایج ضعیف چلسی، باشگاه به فرانک لمپارد روی نیمکت این تیم زمان بیشتری خواهد داد.

آبراموویچ برای اخراج لمپارد عجله نمی کند

به گزارش "ورزش سه"، چلسی با مربیگری فرانک لمپارد در شش دیدار قبلی خود در لیگ برتر تنها به یک برد دست یافته است و این امر موجب شده تا توانایی‌های لمپارد به عنوان مربی زیر سوال برود. هر چند شایعاتی مبنی بر مذاکره توماس توخل مربی تازه برکنار شده‌ی پاری‌سن ژرمن با آبی‌ها به گوش می‌رسد اما برخی رسانه‌ها نظر دیگری دارند.این رسانه ها مدعی هستند آبراموویچ مالک چلسی به لمپارد فرصت بیشتری داده و به این زودی از او قطع امید نخواهد کرد.

 

1558724

 

گفته می‌شود که با وجود نگرانی شدید هیئت مدیره‌ چلسی از عدم پیشرفت این تیم، تصمیم بر این است که به لمپارد زمان بیشتری برای اثبات خود داده شود.

به نظر می‌رسد که به رغم شایعات، این مربی 42 ساله که دو سال دیگر از قراردادش با چلسی باقی است، هنوز از حمایت هیئت مدیره برخوردار است.

حتی تیاگو سیلوا مدافع با تجربه‌ی چلسی نیز نمی‌داند که دلیل نتایج ضعیف این تیم چیست و چلسی در هفته‌‌های اخیر چه مشکلی پیدا کرده است.

سیلوا پس از شکست 3-1 چلسی برابر سیتی گفت: "من نمی‌فهمم که مشکل چیست. اگر قبلا متوجه می‌شدم فکر می‌کنم که می‌توانستم راهکارهایی را پیشنهاد دهم. اما فوتبال همین است. این لیگ برتر است، یکی از سخت‌ترین رقابت‌های قهرمانی در سراسر جهان.

باید محتاط باشید، سخت تلاش کنید، به عنوان یک تیم قوی‌تر شوید، اما من فکر می‌کنم که اوضاع تیم خوب است. به نظرم نیمه دوم خیلی بهتر از نیمه اول بود.

سعی کردیم که بیشتر درگیر شویم و موفق شدیم. به نظرم در مالکیت توپ در نیمه‌ی دوم برتر بودیم. بعضی وقت‌ها کار آن طور که می‌خواهیم پیش نمی‌رودف اما خب فوتبال همین است. باید برای بازی بعدی آماده شویم."


 اما کریستین پولیسیچ وینگر چلسی می‌گوید که دقیقا می‌داند مشکل این تیم، حداقل در شکست برابر سیتی چه بود. پولیسیچ درباره نقطه ضعف چلسی گفت: "ما در ضدحمله‌ها گل‌های زیادی دریافت کردیم و آماده نبودیم که جلوی آن را بگیریم بنابراین نیمه اول واقعاً ما را ناامید کرد.

آنها توانستند در انتقال توپ ما را شکست دهند، جایی که ما باید بهتر دفاع می‌کردیم و کمی باهوش‌تر می‌بودیم. ما به آنها اجازه دادیم که سرعت بازی را تعیین کنند."

دیدگاه‌ها