کد خبر : 1729625 | 16 دی 1399 ساعت 12:23 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

شاهین ایزدیار برای سهمیه پارالمپیک دورخیز کرد

پسر طلایی جاکارتا در رویای سکوی توکیو

شناگری که با 6 طلای خود در جاکارتا سروصدای زیادی به پا کرد، حالا در تلاش برای کسب سهمیه پارالمپیک است.

پسر طلایی جاکارتا در رویای سکوی توکیو

به گزارش "ورزش سه"، شاهین ایزدیار بعد از تعطیلات طولانی‌مدت استخرها به‌دلیل شیوع کرونا، از چندی پیش تمریناتش را به‌صورت متمرکز در استخر شنای آزادی تهران آغاز کرده است. ایزدیار که با درخشش خیره‌کننده در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا همه را به کسب مدال پارالمپیک هم امیدوار کرد، در رقابت‌های کسب سهمیه پاراالمپیک در لندن نتوانست عملکرد درخشانی داشته باشد و حتی جواد ضیغمی، دیگر‌ رقیب ایرانی او، رکوردی بهتر بر جای گذاشت. با‌ این‌ همه فدراسیون هنوز اعلام نکرده است از میان این 2 نفر، کدام یک می توانند شانس دوباره‌ای برای حضور در پارالمپیک توکیو داشته باشند. 


شاهین ایزدیار درباره رویای بزرگی که در مسیر رسیدن به توکیو در سر می‌پروراند، گفت: در پارالمپیک‌های لندن و ریو این افتخار را داشتم که به‌عنوان تنها‌ نماینده ایران در این رشته حضور پیدا کنم و در هر 2 دوره راهی مرحله فینال شدم. اکنون هدف و آرزوی ورزشی‌ام حضور در پاراالمپیک توکیو و ایستادن روی سکوی این مسابقات است. البته اگر این دوره از بازی‌ها به‌دلیل شیوع کرونا برگزار نشود، برای تحقق‌بخشیدن به این رویا در پاراالمپیک پاریس تلاش خواهم کرد.


وی همچنین عنوان کرد: تاکنون در رقابت‌های مختلف برون‌مرزی و داخلی موفق به کسب مدال‌های خوش‌رنگی شدم که ۶ مدال طلا و یک نقره بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا تبدیل به شیرین‌ترین خاطره ورزشی‌ام شده است. 


این شناگر پارالمپیکی در رابطه با وضعیت تمرینات خود گفت: حضور در اردوهای متمرکز باعث می‌شود ورزشکار زیر‌نظر مستقیم کادر فنی تمرین کند و به‌طور‌حتم بهتر نتیجه بگیرد. امیدوارم هرچه‌زودتر این ویروس منحوس ریشه‌کن شود و باز هم شاهد برپایی اردوهای آمادگی در رشته‌های مختلف ورزشی و درخشیدن ورزشکاران ایرانی در مسابقات مختلف باشیم.

دیدگاه‌ها