کد خبر : 1729653 | 16 دی 1399 ساعت 14:09 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

پل اینس

فرناندس یک جام تا کانتونا شدن کم دارد

پل اینس ستاره سابق منچستریونایتد تحت تاثیر نمایش خیره‌کننده برونو فرناندس قرار گرفته است اما می‌گوید که او هنوز به پای اریک کانتونا نمی‌رسد.

فرناندس یک جام تا کانتونا شدن کم دارد

به گزارش "ورزش سه"، پل اینس بازیکن سابق شیاطین سرخ معتقد است که فرناندس نیاز به یک قهرمانی دارد تا بشود او را با اریک کانتونا مقایسه کرد. ستاره پرتغالی منچستریونایتد در حال حاضر بیشترین تلاش خود را می‌کند تا پا جای پای اسطوره‌ی فرانسوی اولدترافورد، اریک کانتونا بگذارد.

او در 12 ماه نخست حضور خود در منچستریونایتد برای این تیم موهبتی بوده و گاه و بیگاه توانسته الهام‌بخش هم‌تیمی‌هایش باشد.
آمار فرناندس در 30 بازی اولش با شیاطین سرخ از اریک کانتونا بهتر است، این ستاره 26 ساله موفق شده در 33 گل منچستریونایتد نقش‌آفرینی کند.

 

1557549

 

این تلاش‌ها به شیاطین سرخ کمک کرده است تا در جمع چهار تیم برتر قرار بگیرند و برای اولین بار پس از هشت سال، برای کسب قهرمانی لیگ برتر مبارزه کنند، اما اینس معتقد است که برای همنشینی با بزرگان یونایتد، فرناندس به کاپ بزرگ نقره‌ای لیگ برتر نیاز دارد.

اینس در رابطه با مقایسه فرناندس و کانتونا گفت: "اریک همه کار می‌توانست بکند. فقط آن لحظات بود که باید بازی را می‌بردی. رقبا در تعقیب ما بودند و قهرمانی را با اختلاف نبردیم.
گل‌های بسیار حیاتی. آن لحظه‌هایی که شروع به نگرانی می‌کنید، وحشت می‌کنید و بازی به نفع شما پیش نمی‌رود و نمی‌دانید از کجا باید گل بزنید. آن لحظات بود که او یک دفعه ظاهر می‌شد و یک گل حیاتی می‌زد.

به نظرم فرناندس هم همینطور است. او هم گل‌های حیاتی می‌زند.

فکر می‌کنم که در ابتدای حضورش بسیار تحسین‌برانگیز ظاهر شد. امسال اما به نظرم چندان عالی نبوده اما همچنان یک فاکتور مهم در تیم است. هنوز هم رمز موفقیت تیم است.

گاهی ممکن است شما 25 دقیقه او را در زمین نبینید اما او همیشه توانایی فنی انجام یک کار جادویی در زمان مناسب را دارد. پنالتی باشد، یک توپ عالی باشد، ضربه آزاد باشد، او همیشه یک چنین چیزهایی را در چنته دارد. بنابراین شما هرگز نمی‌توانید او را کنار بگذارید.

بازیکنان او را دوست دارند و بازیکن باشخصیتی است. او یک شخصیت برنده است و این مسری است.

کانتونا زمانی به تیم آمد که برای کسب عنوان قهرمانی تحت فشار بودند. منچستر یونایتد امسال تحت فشار برای کسب عنوان قهرمانی نیست. ما انتظار نداشتیم که آنها آنجا باشند و تیم‌هایی مانند لیورپول و من‌سیتی را به چالش بکشند.

اما حالا فشار روی آنها رو به افزایش است زیرا احساس می کنند که می توانند عنوان قهرمانی را به دست آورند. این نشانه یک بازیکن برتر است. اینکه کارش را در لحظه‌ای که واقعا اهمیت دارد و حیاتی است، انجام می‌دهد. من نمی‌گویم که قطعا چنین خواهد شد، اما او مطمئناً ویژگی‌های لازم برای انجام این کار را دارد."

دیدگاه‌ها