کد خبر : 1729672 | 16 دی 1399 ساعت 15:40 | 39.3K بازدید | 0 دیدگاه

محرم بدون تغییر ترکیب در آزادی؛

ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیس اعلام شد

محرم نویدکیا ترکیب 11 نفره تیمش برابر پرسپولیس در چارچوب دیدار معوقه هفته هفتم بازی ها را اعلام کرد.

ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیس اعلام شد

به گزارش "ورزش سه"، در بازی های گذشته طلایی پوشان اصفهانی با ترکیب پیام نیازمند در پست دروازه به بازی ها وارد شده اند و در قلب خط دفاعی این تیم هم پس از دیدار برابر مس رفسنجان محمدرضا مهدی زاده  و گئورگی گولسیانی بازی کرده اند. پست دفاع چپ و راست در بازی های گذشته برعهده امید نورافکن و مرتضی منصوری بوده  و در بازی با پرسپولیس هم همین ترکیب 4 نفره در خط دفاعی، فرصت بازی به دست آورده است.


در بازی‌های گذشته و پس از مصدومیت جلال الدین علی محمدی، دانیال اسماعیلی‌فر در کنار سروش رفیعی قرار گرفت تا در کنار این بازیکن، دو هافبک هجومی تیم باشند و پشت این دو بازیکن هم محمد کریمی به عنوان تک هافبک دفاعی بازی کرده است؛ این ترکیب در دیدار برابر پرسپولیس هم تکرار شده است.


در نهایت مثلث خط تهاجمی تیم هم بدون تغییر باقی مانده است؛ بر این اساس محمدرضا حسینی به عنوان وینگر راست، سجاد شهباززاده به عنوان وینگر چپ و  استنلی کی روش به عنوان مهاجم هدف وارد زمین شده اند.


ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیس:
پیام نیازمند- گئورگی ولسیانی، محمدرضا مهدی‌زاده، امید نورافکن، مرتضی منصوری، محمد کریمی، دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده و استنلی کی روش.

 

1559828

دیدگاه‌ها