کد خبر : 1729674 | 16 دی 1399 ساعت 15:54 | 23.2K بازدید | 0 دیدگاه

اتفاق ویژه؛ نوراللهی در نقش طارمی برابر سپاهان

یحیی گل محمدی در بازی امروز تیمش مقابل سپاهان دست به تغییر جالبی زده است؛ حضور نوراللهی در پست مهاجم!

اتفاق ویژه؛ نوراللهی در نقش طارمی برابر سپاهان

به گزارش “ورزش سه”، احمد نوراللهی هافبک دفاعی پرسپولیس که تمایل زیادی برای حضور در فاز تهاجمی دارد و توانسته بارها با سود بردن از این خصوصیات برای این تیم موفق به گلزنی شود، در بازی امروز این تیم مقابل سپاهان در تصمیمی جالب از سوی یحیی گل محمدی در خط حمله به کار گرفته شده است.

جدایی علی علیپور و کریستین اوساگوانا در ابتدای فصل و محرومیت عیسی آل کثیر که توانسته بود گل‌های سرنوشت سازی برای سرخپوشان در لیگ قهرمانان به ثمر برساند، در‌ نهایت خط هجومی این تیم را با چالش بزرگی مواجه کرد. خصوصا اینکه مهدی عبدی، آرمان رمضانی و مهدی‌خانی به عنوان دیگر مهاجمان تیم نیز نتوانسته‌اند این خلا را پوشش دهند.

 

اکنون یحیی گل محمدی برای دیدار با سپاهان تصمیم جالبی در نظر گرفته است و قصد دارد شماره هشت تیمش را که پیش از این همواره در پست هافبک دفاعی برای سرخپوشان به میدان رفته بود، در خط حمله و در کنار وحید امیری به کار بگیرد. نوراللهی در فصل چهاردهم و با نظر علی دایی به پرسپولیس پیوست و اولین نمایش خاطره انگیز خود را در دربی و بهمراه مهدی طارمی با هدایت حمید درخشان ثبت کرد. دیداری که با حضور او خصوصا مهدی طارمی ورق به سود سرخپوشان برگشت و این تیم توانست به برد ارزشمندی دست یابد.

نوراللهی رفته رفته توانست خود را در ترکیب اصلی اثبات کند و طی فصول اخیر به مهره‌ای ارزشمند برای این تیم تبدیل شده است و اکنون در نقش جدید خود به عنوان مهاجم پرسپولیس به میدان خواهد رفت. طارمی که طی فصول اخیر و پیش از جدایی از پرسپولیس توانسته بود عملکرد گلزنی فوق العاده‌ای برابر سپاهان ثبت کند، اکنون با حضور نوراللهی باید دید شرایط به چه شکل برای این تیم پیش خواهد رفت.

 

یکی از گل‌های خاطره انگیز طارمی مقابل سپاهان در ضربه پنالتی هماهنگ شده با رامین رضاییان بود که به سبک مسی و سوارز نواختند. نوراللهی در دیدار نیمه نهایی جام حذفی دو فصل قبل نیز توانسته بود در دقیقه ۱۲۰ در استادیوم نقش جهان برای این تیم گل بزند که البته توپ با برخورد به سیاوش یزدانی به تور پیام نیازمند چسبید.

باید دید شماره هشت سرخپوشان اینبار قادر خواهد بود در نقش مهاجم برای این تیم موفق به ثبت گل شود یا خیر.

دیدگاه‌ها