کد خبر : 1729675 | 16 دی 1399 ساعت 16:02 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

در انتظار تقابل هفته

کی‌روش - کنعانی زادگان؛ اینبار در استادیوم آزادی

با اتفاقات شکل گرفته در بازی برگشت فصل گذشته، اکنون هر دو تیم پرسپولیس و سپاهان با بالاترین انگیزه مهیای این بازی شده‌اند.

کی‌روش - کنعانی زادگان؛ اینبار در استادیوم آزادی

به گزارش “ورزش سه”، در میان بازیکنان ارزشمند و با کیفیت دو تیم قطعا یکی از جنگ‌های ویژه این بازی متعلق به تقابل کی‌روش استنلی و محمدحسین کنعانی‌زادگان خواهد بود. مهاجم و مدافع بلندقامت هر دو تیم که از فیزیک خوبی نیز برخوردار هستند و با اتکا به آن به دنبال برتری تیم‌های خود در مسیر هدفی که دارند خواهند بود.

 

استنلی که سابقه آقای گلی در لیگ برتر ایران را در کارنامه دارد، فصل گذشته گلی دیدنی به نام خود برابر پرسپولیس و علیرضا بیرانوند در استادیوم آزادی ثبت کرد و اکنون در سودای تکرار آن اینبار مقابل حامد لک خواهد بود. با این حال به نظر می‌رسد کنعانی‌زادگان به عنوان مامور مهار اصلی این مهاجم برزیلی در این بازی در تلاش باشد تا مانع از گلزنی کی‌روش برابر پرسپولیس شود.

 

1559831

 

1559832

 

از کی روش پیش از این علاوه بر گلزنی برابر پرسپولیس یک صحنه درگیری با سیدجلال حسینی نیز در خاطره‌ها وجود دارد و باید دید اکنون دو مدافع میانی باتجربه پرسپولیس اینبار مقابل این مهاجم برزیلی و البته دیگر حمله وران فوق العاده سپاهان چه عملکردی خواهند داشت.

دیدگاه‌ها