کد خبر : 1729681 | 16 دی 1399 ساعت 14:30 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

به سطح منچسترسیتی نزدیک شده ایم

سولسشر: مقابل سیتی باید خوب دفاع کنیم

سرمربی منچستریونایتد فردا باید تیمش را برابر سیتی به میدان بفرستد. او معتقد است باید خوب دفاع کنند و مراقب ضدحملات سیتی هم باشند.

سولسشر: مقابل سیتی باید خوب دفاع کنیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال منچستریونایتد  فردا شب در مرحله نیمه‌نهایی جام اتحادیه انگلیس باید به مصاف منچسترسیتی برود. این تیم فصل گذشته با سرمربیگری اوله گنار سولسشر در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات جام حذفی انگلیس و جام اتحادیه انگلیس شکست خورد و فرصت رسیدن به فینال این دو تورنمنت را از دست داد.

 

 

1556903

 

 

سرمربی نروژی یونایتد در آستانه دیدار فردا شب شاگردانش مقابل رقیب همشهری خود گفت:« این بازی برای ما خیلی مهم است. بازی نیمه‌نهایی فرصتی برای رسیدن به دیدار فینال است و در صورتی که جام قهرمانی این رقابت‌ها را بالای سر ببریم، گام خیلی بزرگی برای ما خواهد بود.

از زمانی که فصل گذشته در دیدار نیمه‌نهایی جام اتحادیه انگلیس تن به شکست دادیم، پیشرفت زیادی کرده‌ایم. نه‌ تنها در حال یادگیری چگونگی پیروزی در دیدارهای نیمه‌نهایی هستیم، بلکه به این خودباوری رسیده‌ایم که می‌توانیم تا پایان تورنمنت‌ها با قدرت به کارمان ادامه دهیم.»

 

سولسشر ادامه داد:«: ما اعتماد به نفس خوبی داریم و با فرم و شکل خوبی پا به بازی فردا خواهیم گذاشت و بهانه‌ای وجود ندارد. ما برای پیروزی و کسب جام‌ها فوتبال بازی می‌کنیم که این باعث می‌شود تا برای کسب عناوین بیشتر تشنه‌تر شویم.»

 

سولسشایر که شاگردانش ماه گذشته میلادی در لیگ برتر مقابل منچسترسیتی به تساوی بدون گل رسیدند و از آن بازی به عنوان بهترین بازی تیمش در دربی منچستر در دوران مربیگری خود نام برد.

 

 

1559150

 

 

او در مورد گواردیولا سرمربی سیتی گفت:« شما هیچگاه نمی‌توانید حدس بزنید که پپ گواردیولا قرار است تیمش را با چه سیستم بازی به میدان بفرستد، برای همین باید مقابل این تیم خیلی خوب دفاع کرد.  

نگه داشتن توپ در نیمه زمین منچسترسیتی سخت است و برای تقابل با آنها باید جسور و به هم‌ پیوسته باشید و به بازیکنان‌ خود اعتماد کنید. آنها یکی از سریعترین تیم‌ها در ضدحمله هستند. ما باید در تقابل با منچسترسیتی، هم مراقب ضدحملات آنها باشیم، هم مالکیت آنها بر توپ.»

 

سرمربی شیاطین سرخ در پایان گفت:« بازی‌های جذابی تا کنون بین دو تیم انجام شده و حالا احساس می‌کنیم که به منچسترسیتی نزدیک و نزدیک‌تر شده‌ایم اما نمی‌توان روی نتیجه این بازی کنترلی داشت. گاهی اوقات نتایج نشان دهنده تصویر واقعی از بازی نیست. نکته دیگری که باید به آن اشاره کنم این است که ضدحملات ما فراتر از اینهاست.»

دیدگاه‌ها