کد خبر : 1729687 | 16 دی 1399 ساعت 16:40 | 38.8K بازدید | 0 دیدگاه

توصیه به فن دبیک؛ فورا از منچستر فرار کن

دانی فن دبیک تابستان امسال از آژاکس راهی منچستریونایتد شد اما انتقال او تاکنون یک شکست بزرگ بوده است.

توصیه به فن دبیک؛ فورا از منچستر فرار کن

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد برای تقویت خط میانی خود 40 میلیون یورو هزینه کرد و دانی فن دبیک قرار بود یک نیروی کمکی موثر و بزرگ برای شیاطین سرخ باشد اما او به ندرت جایی در ایده های اوله گنار سولسشر سرمربی یونایتد داشته است. او در لیگ برتر از 20 دسامبر(16 روز پیش) و بازی برابر لیدز تاکنون برای یونایتد به میدان نرفته است. 

 

 

1538307

 

 

در هلند بر این اعتقادند که فن دبیک تا دیر نشده باید از یونایتد جدا شود. دی تلگراف معروف ترین نشریه ورزشی هلند از فن دبیک خواست تا اگر در بازی فردا شب برابر سیتی هم نیمکت نشین بود، فورا چمدان ها را ببندد و از منچستر فرار کند. این بازی از مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه برگزار می شود و یکی از دربی های مهم فصل است.

 

 

1559804

 

 

فن دبیک بازیکنی مهم برای تیم ملی هلند است و روی او برای یورو 2021 حساب خاصی باز کرده اند اما او زیر سایه برونو فرناندز و پل پوگبا مانده و با ادامه این روند، هلند قطعا یکی از استعدادهای خود را از دست خواهد داد. ستاره ای که نیمکت نشین باشد، افت می کند و هلندی ها از این بابت به شدت نگرانند. آنها معتقدند فن دبیک باید در انتقالات ژانویه به تیمی برود که در آن فیکس باشد. او در دو سال گذشته مورد علاقه رئال هم قرار داشت.

 

سولسشر در نشست خبری اخیر خود در مورد فن دبیک گفت:« وقتی یک فوتبالیست وارد یک لیگ جدید می شود، همیشه این امکان وجود دارد که وفق پیدا کردنش زمان ببرد. فن دبیک هر زمان در ترکیب بوده راضی کننده کار کرده است و اگر او خیلی به میدان نرفته، به این خاطر است که رقبایش بهتر کار کرده اند.»

 

دیدگاه‌ها