کد خبر : 1729701 | 16 دی 1399 ساعت 16:48 | 34.9K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

برنامه ویژه رئال در صورت جدایی سرخیو راموس

سران رئال از حالا به این فکر می کنند که در صورت جدایی سرخیو راموس چگونه فقدان او را جبران کنند.

برنامه ویژه رئال در صورت جدایی سرخیو راموس

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، در حالی که به نظر می رسید تا قبل از شروع سال جدید میلادی، رئال و سرخیو راموس برای تمدید قرارداد به توافق برسند، در نهایت اینطور نشد و شب گذشته ال چیرینگیتو ادعا کرد که راموس به فلورنتینو پرز رئیس رئال گفته است که پیشنهاد تمدید را قبول نمی کند و از این پس به پیشنهادات دیگر خود فکر خواهد کرد.

 

 

1559712

 

 

به این ترتیب کاپیتان رئال پس از 16 سال از این باشگاه جدا خواهد شد و در 34 سالگی احتمالا راهی پی اس جی می شود. رئال به راموس پیشنهاد قرارداد دو ساله بدون افزایش دستمزد را داده بود ولی پی اس جی به راموس تا 20 میلیون یورو پیشنهاد داده است.

 

سران رئال اما به خوبی می دانند که در صورت جدایی راموس چه برنامه ای را باید اجرا کنند. هدف جذب دیوید آلابا و پائو تورس است. مدافع اتریشی بایرن با رئال به توافق اولیه دست یافته و با دستمزدی نزدیک به 11 میلیون یورو از مونیخ جدا و به عنوان بازیکن آزاد به رئال ملحق می شود.

 

 

1559478

 

 

دومین مدافع مدنظر رئال، پائو تورس است. ملی پوش اسپانیایی باشگاه ویارئال و متولد شهر والنسیا. ویارئال برای فروش او 50 میلیون یورو می خواهد و رئال مادرید مشکلی برای پرداخت این پول ندارد.

 

 

1559807

 

 

انتقال آلابا بدون در نظر گرفتن شرایط راموس تقریبا قطعی است ولی تورس در صورتی به رئال می پیوندد که در نهایت راموس جدایی اش را رسمی کند.

دیدگاه‌ها