کد خبر : 1729712 | 16 دی 1399 ساعت 19:00 | 39.8K بازدید | 6 دیدگاه

مرزبان: ای‌کاش پرسپولیس را شکست می‌دادیم

مرزبان می‌گوید که نمی‌تواند درباره وضعیت مصدومیت کی‌روش صحبت کند.

مرزبان: ای‌کاش پرسپولیس را شکست می‌دادیم

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا مرزبان دستیار محرم نویدکیا در نشست خبری پس از بازی با پرسپولیس حضور یافت و در خصوص این بازی گفت: ما در نیمه اول انتظار بازی بهتری را داشتیم اما در نیمه دوم باتوجه به تغییرات تاکتیکی که دادیم، شانس های بهتری پیدا کردیم. متاسفم که نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم. اما بحث اصلی ما این بود که بتوانیم برای رفع تنش قدم برداریم و نگذاریم بحث اخلاق و قهرمانی که باید در زندگی مطرح باشد را از دست بدهیم. بحث این است که 90 دقیقه مبارزه باشد اما بعد از آن می‌خواهیم که هواداران، مسئولین، کادرفنی، بازیکنان و... رفتار100 درصد حرفه ای و نگاه انسانی به فوتبال داشته باشند.

 

وی درباره مصدومیت کی‌روش عنوان کرد: یه اسپاسم در ستون فقراتش دارد، باید صبر کنیم و آرامش نیاز دارد و فعلا نمی‌توانم درباره اش صحبت کنم.

 

مرزبان درباره تعویض نورافکن اظهار داشت: امید گفت یک مقدار گرفتگی دارد در عضلاتش و باید تعویض شود. این یک اقدام برای جلوگیری از مصدومیت بود.

 

او درخصوص استفاده از خلعتبری توضیح داد: ما سعی کردیم با فوروارد کاذب بازی کنیم. خلعتبری بیاید توپ را مقابل مدافعان پرسپولیس بگیرد و ما بتوانیم کناره های تیممان را تقویت کنیم و خوشبختانه این از زمانی که خلعتبری شروع به کار کرد ما در سمت چپ و راست خطرناک تر بودیم.

 

مربی سپاهان با اشاره به عملکرد لک گفت: پرسپولیس کیفیت خیلی خوب و دروازه بان خیلی خوبی دارد. همانطور که انتظار داریم که توپ های پرسپولیس را بگیرد، دروازه بان حریف هم می‌تواند بگیرد. اما ای کاش ما بازی را می‌بردیم چون حس خوبی را در تیم و شهر داشتیم که می‌توانستیم با سه امتیاز برگردیم.

دیدگاه‌ها