کد خبر : 1729724 | 16 دی 1399 ساعت 20:00 | 52.4K بازدید | 0 دیدگاه

حاتمی: نوری فوتبال را کنار بگذارد، 10 گل می زنم

مهاجم پیکان می گوید با وجود تارتار در تیم پیکان، آنها امیدوار هستند به رتبه های بالای جدول در لیگ برتر دست پیدا کنند.

حاتمی: نوری فوتبال را کنار بگذارد، 10 گل می زنم

به گزارش "ورزش سه"، پیکان در یک دیدار سخت و پرتحرک، موفق شد به بازی برگردد و به لطف گل فرزاد حاتمی در دقیقه 84، از سد نساجی گذشت. حاتمی که در این بازی و در نیمه دوم به جای محمد نوری به بازی آمده بود، جواب اعتماد تارتار را داد.


حاتمی در مورد اینکه به تعویض طلایی مهدی تارتار تبدیل شده است، گفت: خدا را شکر توانستیم برنده از زمین بازی خارج شویم. به لطف بودن بزرگانی مانند محمد نوری که حجت کاپیتانی را در حق بچه ها تمام کرده است و بازیکنان پیکان از بودن نوری لذت می برند.


او ادامه داد: بچه های ما بازیکنان تاکتیک پذیری هستند. آنها حرفها و نکات آقای تارتار را به سرانجام می رسانند. الحمدالله به رتبه چهارم جدول رسیدیم. لذت این تلاش را بچه ها می برند. از آقای دکتر محمدی و دوستانشان تشکر می کنیم که واقعا به پیکان کمک می کنند تا تیم در رده های بالای جدول بماند.


فرزاد حاتمی که برای دومین هفته متوالی موفق به گلزنی شده بود، در پاسخ به این سوال که آیا می تواند در لیگ بیستم، 10 گل برای پیکان به ثمر برساند، گفت: اگر محمد نوری فوتبال را کنار بگذارد، 10 گل می زنم (باخنده). تمام تلاشم را می کنم تا به امید خدا این تعداد گل را به ثمر برسانم.

دیدگاه‌ها