کد خبر : 1729733 | 16 دی 1399 ساعت 20:36 | 25.4K بازدید | 2 دیدگاه

موقعیت‌های بهتری داشتیم؛

رفیعی: جای هواداران پرسپولیس خالی بود

هافبک سپاهان معتقد است شانس برتری مقابل پرسپولیس را داشتند.

رفیعی: جای هواداران پرسپولیس خالی بود

به گزارش "ورزش سه"، سروش رفیعی در پایان دیدار پرسپولیس و سپاهان اظهار کرد: بازی خوبی شاهد بودیم؛ همیشه مسابقات پرسپولیس و سپاهان با کیفیت می‌شود و به نظرم امروز هم نمایش خوبی از دو تیم شاهد بودیم.

 

او ادامه داد: فقط جای هواداران در بازی امروز خالی بود؛ امیدوار هستم هرچه زودتر شرایط مهیا شود و تماشاگران را در تمام ورزشگاه‌های کشور ببینیم.

 

هافبک سابق پرسپولیس ضمن خسته نباشید به این تیم ابراز کرد: با تمام احترام به تیم، آقای گل‌محمدی و تمام دوستانم در این تیم، فکر می‌کنم ما امروز نمایش بهتری داشتیم و نسبت به موقعیت‌هایمان، شایسته برد بودیم. پرسپولیس تیم بزرگی است و تمام تیم‌ها کار سختی در ورزشگاه آزادی برابر این تیم دارند. خدا را شکر همه سالم بیرون آمدیم و به استقبال بازی‌های بعد می‌رویم.

 

 

 

 

 

رفیعی در خصوص برخورد صمیمانه‌ای که بازیکنان پرسپولیس با او داشتند، عنوان کرد: الان تقریبا نصف لیگ ایران، تیم‌های سابقم هستند. امروز دوستانم را دیدم و خوشحال هستم. همیشه اینطور مسابقات در یاد ما می‌ماند و برای بنده مهم بود تا احترام‌ها حفظ شود و سعی کنم آن چیزی که از من خواسته شده بود را انجام دهم.

 

او تاکید کرد: سعی داشتیم فوتبال بازی کنیم و برنده باشیم، اما شرایط طوری شد که بازی با تساوی به پایان رسید و همه سالم بیرون آمدند. در مجموع مسابقه جذابی بود.

 

هافبک سپاهان تصریح کرد: فکر می‌کنم نسبت به موقعیت‌هایی که داشتیم، می‌توانستیم برنده باشیم ولی پرسپولیس تیم با تجربه‌ای است و نفرات خیلی خوبی دارد. همیشه هم اینگونه بازی‌ها حساس است و امکان دارد در لحظات نتیجه تغییر کند. با تمام این اوصاف، می‌توانستیم برنده باشیم ولی یک امتیاز به دست آوردیم و باید خودمان را برای هفته‌های بعد آماده کنیم.

دیدگاه‌ها