کد خبر : 1729737 | 16 دی 1399 ساعت 21:33 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

ناامید نشدیم و تا ثانیه آخر تلاش کردیم؛

عباسیان: من نه، همه می‌خواستیم برنده باشیم

هافبک پیکان تکل نجات‌بخش در دقایق پایانی دیدار با نساجی و برتری در این مسابقه را حاصل تلاش مجموعه تیم می‌داند.

عباسیان: من نه، همه می‌خواستیم برنده باشیم

معین عباسیان درباره برتری پیکان مقابل نساجی به "ورزش سه" گفت: بازی خوبی را پشت سر گذاشتیم؛ می‌دانستیم مسابقه دشواری داریم چون شرایط نساجی بحرانی بود و امروز تمام بازیکنان‌شان هم‌قسم شده بودند تا برای موفقیت سرمربی تیم‌شان تلاش کنند. بازی سختی داشتیم و روی یک غافلگیری گل خوردیم، اما خیلی خوب برگشتیم و سه امتیاز شیرین را به دست آوردیم.

 

او در پاسخ به این سوال که پس از شکست در نیمه اول، چقدر امید به برتری داشتند، عنوان کرد: با صحبت‌هایی که آقای تارتار و کادر فنی تیم بین دو نیمه انجام دادند، شرایط ما بهتر شد. زمانی که تیم یک بر صفر عقب می‌اُفتد، نباید ناامید شویم. امروز همه تیم دست به دست هم دادیم و تا ثانیه آخر تلاش کردیم و خدا هم جواب زحمات ما را داد.

 

هافبک پیکان درباره بازگشت به میادین و نمایش درخشانی که در دو بازی اخیرشان داشته است، ابراز کرد: متاسفانه مصدومیت بدموقعی سراغم آمد و اذیتم کرد. از طرف دیگر بخاطر فشردگی مسابقات لیگ برتر، چند هفته را از دست دادم ولی با بیشتر کردن تمرینات، منتظر فرصت بودم تا به بازی‌ها برگردم.

 

عباسیان ادامه داد: خدا را شکر در دو هفته اخیر شرایط بازی را به مرور زمان به دست آوردم و توانستم برای تیمم مثمر ثمر باشم و به تیم پیکان کمک کنم. خیلی خوشحال هستم که بازگشتم به میادین با دو برد برای پیکان همراه شده است.

 

او در خصوص تکل نجات‌بخشی که در لحظات پایانی دیدار با نساجی داشت و مانع از گلزنی این تیم شد، ابراز کرد: دو بازیکن نساجی با دروازه‌بان ما تک به تک می‌شدند که یکی از آنها برای گلزنی بازیکن دیگر پاس داد تا دروازه خالی را باز کند، اما تلاش کردم به توپ برسم و اجازه ندهم تیمم سه امتیاز را از دست بدهد. البته من کاری نکردم و وظیفه‌ام را برای موفقیت تیم انجام دادم. تمام بچه‌ها امروز تلاش کردند و همه مثمر ثمر بودند.

 

هافبک پیکان یادآور شد: امیدوار هستم این روند خوب را حفظ کنیم. تیم ما شخصیت خوبی گرفته و خدا را شکر چند هفته است که باخت ندادیم. شکست‌هایی که در این فصل داشتیم، حق ما نبوده و امیدوار هستم روند رو به رشد را ادامه دهیم و خودمان را در بالای جدول نگه داریم.

 

عباسیان تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا پیکان را بین تیم‌های بالای جدول نگه داریم. استراتژی باشگاه و آقای تارتار این است که تمام مجموعه تیم همدل باشند تا به موفقیت برسیم. امیدوار هستم در بازی‌های آینده هم روند بردها را دنبال کنیم و روزهای خوبی داشته باشیم.

دیدگاه‌ها