کد خبر : 1729787 | 17 دی 1399 ساعت 09:50 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

خیلی مشتاقم دوباره با پتریاشویلی کشتی بگیرم

زارع: فقط به انتخاب شدن و طلای المپیک فکر می‌کنم

مدعی وزن 125 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد گفت که بسیار مشتاق است بار دیگر با گنو پتریاشویلی کشتی بگیرد.

زارع: فقط به انتخاب شدن و طلای المپیک فکر می‌کنم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، امیرحسین زارع درخصوص وضعیت آمادگی‌اش بعد از حضور در اردوی اول تیم ملی کشتی آزاد گفت: خداراشکر با اردوی سخت و پرفشاری که پشت سر گذاشتیم روز به روز شرایطم بهتر می‌شوم. نسبت به ناآمادگی‌ که در انتخابی تیم ملی و لیگ داشتم و آنجا آنچنان که باید و شاید، نبودم، خیلی بهتر شدم. امیدوارم به همین شکل با برنامه ریزی کادرفنی هر روز آماده‌تر شوم. هر تصمیمی در موردم بگیرند، برای حضور در هر تورنمنت یا انتخابی تیم ملی آمادگی دارم.
 

وی در مورد اینکه گفته شد گنو پتریاشویلی که در لیگ فصل گذشته مغلوب امیرحسین زارع شده بود، به دنبال مبارزه مجدد با این کشتی‌گیر است، خاطرنشان کرد: بعد از اینکه لیگ تمام شد من این خبر را شنیدم. به هرحال اگر موضوع واقعی باشد که من مشکلی با آن ندارم. من که جوانم و کلی راه پیش رو دارم. هرکجا که باشد خیلی مشتاقم دوباره با او کشتی بگیرم و مطمئنم این دفعه خیلی بهتر می‌توانم با او مبارزه کنم. البته در این خصوص مربیان تیم ملی باید تصمیم گیری کنند.

 

قهرمان کشتی آزاد امیدهای جهان در خصوص اینکه این بار در انتخابی تیم ملی چه عملکردی خواهد داشت، تصریح کرد: همه تلاشم این است که در انتخابی موفق عمل کنم. شب و روزم طوری سپری می‌شود که آمادگی لازم به دست آورم و نفر اول تیم ملی ایران باشم، بعد هم المپیک بروم و سربلند باشم. من فقط به طلای المپیک فکر می‌کنم.

دیدگاه‌ها