کد خبر : 1729807 | 17 دی 1399 ساعت 11:17 | 6.6K بازدید | 1 دیدگاه

بازگشت بارسا به تمرین؛ تست کرونای همه منفی بود

در آستانه دیدار امروز بارسلونا با بیلبائو تست کرونای همه بازیکنان بارسا منفی بوده و این تیم به تمرینات بازگشت.

بازگشت بارسا به تمرین؛ تست کرونای همه منفی بود

به گزارش "ورزش سه"، روز دوشنبه تست کرونای دو نفر از اعضای کادر فنی باشگاه بارسلونا مثبت اعلام شد و این خبر برگزاری دیدار امروز چهارشنبه بارسا با اتلتیک بیلبائو را در هاله ای از ابهام فرو برد. اما بر اساس آخرین خبرها از اسپانیا در جدیدترین تست کرونا از باشگاه بارسلونا پاسخ آزمایش همه بازیکنان این تیم منفی بوده و بلوگرانا به همین دلیل تمرینات خود را از سر گرفته است.

 

1559994

 

جلسه تمرین دیروز صبح بارسلونا به دلیل تست کرونای روز دوشنبه تعطیل شد. بازیکنان بارسلونا باید دیروز تست دیگری می دادند تا مشخص شود که آیا ویروس از دو نفری که تست شان مثبت شده بود به بازیکنان هم سرایت کرده است یا نه. اما در تستی که دیروز انجام شد پاسخ همه بازیکنان منفی بود.

 

به این ترتیب بود که به دستور رونالد کومان تیم بارسا دیروز بعد از ظهر یک جلسه تمرینی برگزار کرد تا برای دیدار امروز مقابل اتلتیک بیلبائو آماده شود.

 

1559993

 

باشگاه بارسلونا در این باره بیانیه ای منتشر کرده و اعلام کرد:" باشگاه بارسلونا بر اساس پروتکل اعلامی از طرف لالیگا روز سه شنبه صبح از همه بازیکنان تیم اول باشگاه تست کرونای PCR گرفت. نتیجه همه تستها منفی بود و در نتیجه تمرین تیم از امروز بعد از ظهر ساعت 6 به وقت محلی از سر گرفته می شود".

 

 

دیدگاه‌ها