کد خبر : 1729810 | 17 دی 1399 ساعت 11:34 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: پیروزی بر یونایتد برای سیتی افتخارآمیز است

شیاطین سرخ این روزها شرایط ایده آلی داشته و برای قهرمانی تلاش می‌کنند، اما گواردیولا معتقد است که یونایتد همیشه مدعی بوده و پیروزی مقابل این تیم برای سیتی باعث افتخار خواهد بود.

گواردیولا: پیروزی بر یونایتد برای سیتی افتخارآمیز است

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی روز چهارشنبه در چارچوب رقابت‌های جام اتحادیه به مصاف منچستریونایتد خواهد رفت و این در حالی است که برتری آنها نسبت به شیاطین سرخ در اغلب سال‌های یک دهه گذشته، باعث افتخار پپ گواردیولاست.

سیتی در لیگ برتر ازفصل 13-2012 که آخرین قهرمانی شیاطین سرخ بود، هرگز لیگ را در رده‌ای پایین‌تر از رقیب همشهری به پایان نرسانده و همچنین منچسترسیتی توانسته در این سال‌ها سه بار قهرمان لیگ برتر شود که دو قهرمانی این تیم با رهبری گواردیولا به دست آمده.

در فصل 18-2017 منچستریونایتد در حالی در لیگ برتر دوم شد که من‌سیتی با فاصله‌ امتیازی بسیار زیاد توانست با کسب 100 امتیاز قهرمان شده و رکوردشکنی کند.

 

1556905

 

پپ گواردیولا در مورد رقابت با منچستریونایتد گفت: "یونایتد همیشه باشگاه بزرگی بوده. وقتی با بارسلونا و بایرن مونیخ با آنها روبه‌رو می‌شدم و یا اینجا با سیتی، آنها همیشه رقبای مهمی بودند.
این رقابت همسایه‌ها در یک شهر است و برای دهه‌های متمادی منچستر یونایتد برتر از منچستر سیتی بود. ما بسیار مفتخر و خرسندیم که در ده سال اخیر توانسته‌ایم با آنها رقابت نزدیکیداشته باشیم و بیشتر اوقات برنده باشیم و گاهی هم ببازیم.

آنها همیشه مدعی بوده‌اند. هر سال در شروع لیگ آنها مدعی هستند. اینکه چرا در چند فصل گذشته نتوانسته‌اند قهرمان شوند، سوالی است که باید از خودشان بپرسند. دیدار با یونایتد هیچ فرقی با دیدار با دیگر مدعیان ندارد."

پپ گواردیولا همچنین راجع به آمادگی تیمش گفت: "ما بازیکنان زیادی نداریم. انجام یک یا دو بازی مشکلی ندارد اما اگر این وضعیت مدت طولانی ادامه یابد و من فقط بتوانم از 14 یا 15 بازیکن استفاده کنم، اوضاع سخت‌تر خواهد بود. مثل بقه مردم دنیا ما هم باید خودمان را با شرایط وفق دهیم. مهمترین چیز این است که بازیکنانی که مبتلا به کرونا شده‌اند سریع‌تر بهبود یابند و بقیه هم مراعات کنند و تا جایی که ممکن است تلاش کنند مبتلا نشوند."

دیدگاه‌ها