کد خبر : 1729826 | 17 دی 1399 ساعت 12:45 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

مربی اخراجی وست برامویچ، سرمربی تیم چینی شد

اسلاون بیلیچ سرمربی کروات سه هفته بعد از اخراج از باشگاه وست برامویچ به عنوان سرمربی جدید باشگاه چینی بیجینگ گوان انتخاب شد.

مربی اخراجی وست برامویچ، سرمربی تیم چینی شد

به گزارش "ورزش سه"، اسلاون بیلیچ که سه هفته قبل از پست خود به عنوان سرمربی باشگاه انگلیسی لیگ برتری وست برامویچ اخراج شده و سم آلردایس جانشین او شده بود از سوی باشگاه چینی بیجینگ گوان به عنوان سرمربی جدید این باشگاه انتخاب شد.

 

1560028

 

بیجینگ گوان که در سوپرلیگ چین حضور دارد با بیلیچ قراردادی دو ساله امضا کرده است. بیلیچ جانشین سرمربی سابق باشگاه چینی برونو گنسیو شده که قراردادش اخیرا به پایان رسید ولی باشگاه چینی با او تمدید نکرد.

 

باشگاه چینی با صدور اطلاعیه ای منصوب شدن بیلیچ به عنوان سرمربی جدید این تیم را رسما اعلام کرد.

 

در بیانیه باشگاه چینی آمده:" ما امروز منصوب شدن اسلاون بیلیچ به عنوان سرمربی تیم اول باشگاه بیجینگ گوان را اعلام می کنیم. اسلاون بیلیچ بر اساس قراردادی که با ما امضا کرده تا پایان سال 2022 سرمربی تیم خواهد بود".

 

اسلاون بیلیچ 52ساله فصل گذشته وست برامویچ را از رقابتهای چمپیونشیپ به لیگ برتر جزیره رساند اما در فصل جاری در لیگ برتر نتوانست نتایج قابل قبولی بدست بیاورد تا نهایتا سه هفته قبل اخراج شود. وست برامویچ در سیزده بازی در لیگ برتر با هدایت بیلیچ تنها موفق به کسب هفت امتیاز شده بود.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها