کد خبر : 1729827 | 17 دی 1399 ساعت 12:50 | 12.4K بازدید | 4 دیدگاه

لحظه‌شماری میلان و یوونتوس برای دربی ایتالیا

آث میلان امروز در یکی از مهمترین مسابقه‌های سری آ و قدیمی ترین دربی این کشور میزبان یوونتوس است.

لحظه‌شماری میلان و یوونتوس برای دربی ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهمترین دیدارهای فصل در چارچوب رقابت‌های سری آ، آث میلان امروز میزبان یوونتوس، مدافع عنوان قهرمانی، است. هرچند رقابت دیرینه و تاریخی این دو باشگاه بر میزان حساسیت این بازی افزوده اما امروز حساسیت‌های دیگری نیز دارد.

در وهله اول، میلان در حال حاضر در جدول لیگ صدرنشین است. اتفاقی که در سالهای اخیر در این مقطع از فصل رخ نداده است. در این بین یوونتوس مدافع عنوان قهرمانی و برنده فصل پیش اسکودتو است. بیانکونری‌ برای صعود به جمع چهار تیم برتر به برد در این مسابقه نیاز دارد.

گفتنی است که میلان بدون زلاتان ابراهیموویچ، اسماعیل بن ناصر و الکسیس سائلماکرز به میدان خواهد رفت.

 

1560032

 

 

ادامه غیبت ابراهیموویچ تبعات زیادی دارد. او بهترین گلزن و رهبر تیم است. جای خالی انگیزه و حضور پررنگ او در زمین به شدت برای میلان احساس خواهد شد. هر چند میلان در طول چند هفته غیبت زلاتان در بالای جدول باقی مانده است، اما برای مسابقه‌ای به این بزرگی به او نیاز دارد. رافائل لئو و آنته ربیک امیدهای میلان برای گلزنی هستند و باید نمایش فوق العاده ای داشته باشند.

بن‌ناصر نیز پس از زلاتان دومین بازیکن مهم میلان است و او را قلب و روح میلان در زمین می‌دانند و غیبت او نیز فقدان بزرگی برای این تیم است.

میلان در بازی قبلی برابر یووه پس از اینکه دو گل عقب افتاد توانست 2-4 پیروز بازی شود. روحیه‌ای که روسونری در آن بازی نشان داد، در بازی امروز نیز بسیار به کار این تیم خواهد آمد.

یوونتوس نیز غایبان خود را دارد. آلوارو موراتا مصدوم است و تست کرونای الکس ساندرو و خوان کوادرادو مثبت شده.

دیبالا به جای موراتا بازی خواهد کرد و هر چند این فصل مشکلاتی داشته اما دنیای فوتبال می‌داند که دیبالا یک ستاره است و به این ترتیب با غیاب موراتا برنامه‌های یووه تغییری نخواهند کرد.
کریستیانو رونالدو، بازیکن  36ساله‌ یوونتوس، همچنان در حال درخشش است. غیرممکن است که تیمی برابر یووه صف بکشد و بتواند به راحتی در مقابل رونالدو دفاع کند. او هر لحظه می‌تواند مانند صاعقه به هر خط دفاعی زده و با پرش‌های فضایی‌اش بالاتر از همه سر بزند.

می‌توان گفت که رمز موفقیت یوونتوس در این بازی درخشش خط دفاعی این تیم خواهد بود، چرا که میلان در 17 بازی گذشته خود در لیگ رکورد دو گل یا بیشتر را از خود به جا گذاشته است.

دیدگاه‌ها