کد خبر : 1729831 | 17 دی 1399 ساعت 13:05 | 12.1K بازدید | 1 دیدگاه

ستایش مورینیو از سون: فوتبالیست و انسان خاص

ژوزه مورینیو بعد از صعود تاتنهام به فینال جام اتحادیه از سون هیونگ مین ستاره کره ای تیمش به شدت تمجید کرده و از او به عنوان فوتبالیستی خاص و انسانی ویژه یاد کرد.

ستایش مورینیو از سون: فوتبالیست و انسان خاص

به گزارش "ورزش سه"، سون هیونگ مین مهاجم کره ای تاتنهام دیشب در نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس باز هم برای تیمش گلزنی کرد تا در پیروزی 2-0 اسپرز و راه یابی تیم مورینیو به فینال این تورنمنت نقش داشته باشد. مورینیو در پایان بازی فرصت را برای ستایش از این ستاره کره ای غنیمت دانست و به تعریف و تمجید از او پرداخت.

 

1560037

 

تاتنهام در حالی برنتفورد را 2-0 شکست داد که گلهای این تیم توسط موسی سیسوکو و سون هیونگ مین به ثمر رسید. در این فصل تنها یک بازیکن دیگر تاتنهام، هری کین کاپیتان این تیم تعداد گلهایی بیشتر از سون به ثمر رسانده است. سون تا این لحظه 16 گل برای تاتنهام زده و تعداد گلهای هری کین 17 گل بوده است.

 

1560036

 

مورینیو در پایان بازی در ستایش خود از ستاره کره ای گفت:" سون واقعا متواضع است. این نشان می دهد او چه شخصیت انسانی والایی دارد. بعضی ها اینطور نیستند. ولی او تنها به تیم فکر می کند نه به خودش. ما به بازیکنانی مثل او واقعا نیاز داریم. سون هیونگ مین هم یک فوتبالیست خاص و هم یک انسان ویژه است".

 

 

 

دیدگاه‌ها